Gravatar

#38871 bhs 13 år siden

Må hellere smutte udenfor nu og nyde det gode vejr. Ser ud til, at det kun går nedad fra nu af ifølge dmi.dk :/
Gravatar

#38872 davenport 13 år siden

Spontant holder vi en lille grillfest i aften. Nu er det ikke filmz sommerfest, men hvis der er et par stykker der er i nærheden er i da velkommen :)
(Sdr. Stenderup, 6092)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38873 The Insider 13 år siden

Er jo i fuld gang med at pakke alle min dvd'er ned, så det påkræver, at jeg trækker plastikken af alle de skiver, jeg aldrig har fået åbnet før. Så kom turen til Criterions "Dazed & Confused"-dvd, og æsken var tom. Købt for 5 år siden hos Axel, så der er nada at gøre. Fuck you, Criterion!!
War. War never changes.
Gravatar

#38874 elwood 13 år siden

Dvdmøl, de er meget sjældne på vores breddegrader.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38875 davenport 13 år siden

Det er egentligt ufatteligt, men jeg har stort set inviteret alle jeg kender til den spontane grillfest i aften. Og ingen kan.
Jeg havde forestillet mig sådan et rigtig amerikansk cook-out med mængder af kød, Jazzy Jeff & the Fresh Prince på anlægget, masser af iskoldt øl i isbade, højt humør og fest til den årle morgenstund...
Nu står den på Disneysjov kl. 19..

Hmmm..
Gravatar

#38876 Richard Burton 13 år siden

#38875 Øv :(

Jeg har ladet mig overtale af en god ven, at tage ud og spise tapas i nærheden af Blågårdsplads i aften. Det huer mig ikke rigtigt, da vi to gange har passeret der og været indenfor en time af diverse drab tidligere :( Jeg tror jeg tager en peberkværn med som forsvar.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38877 davenport 13 år siden

Det må være gode tapas, når man risikere livet ;)
Gravatar

#38878 gi-jones 13 år siden

davenport (38875) skrev:
Det er egentligt ufatteligt, men jeg har stort set inviteret alle jeg kender til den spontane grillfest i aften. Og ingen kan.
Jeg havde forestillet mig sådan et rigtig amerikansk cook-out med mængder af kød, Jazzy Jeff & the Fresh Prince på anlægget, masser af iskoldt øl i isbade, højt humør og fest til den årle morgenstund...
Nu står den på Disneysjov kl. 19..

Hmmm..
Jeg ville sgu gerne have været der, men har desværre andre planer i aften. Lyder ellers herregodt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38879 Highland Park 13 år siden

bhs (38871) skrev:
Må hellere smutte udenfor nu og nyde det gode vejr. Ser ud til, at det kun går nedad fra nu af ifølge dmi.dk :/
Ja, de varsler efterhånden skybrud for et godt ord.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38880 MOVIE1000 13 år siden

øv davenport :(

Jeg ville ellers godt, hvis ikke jeg var optaget og hvis jeg havde en bil. :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: