Gravatar

#38881 Takfornu 13 år siden

Øv - bøv Dave :(

Har sendt dig en PB Misuma ;)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38882 elwood 13 år siden

OL åbning England gir den gas.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38883 davenport 13 år siden

Det endte med to vennepar, så i alt seks børn i alderen 0-4 år. Gæt om det blev den havefest jeg drømte om?
Men ellers hyggeligt. Havde bare lyst til noget andet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38884 MOVIE1000 13 år siden

davenport (38883) skrev:
Det endte med to vennepar, så i alt seks børn i alderen 0-4 år. Gæt om det blev den havefest jeg drømte om?
Men ellers hyggeligt. Havde bare lyst til noget andet.

+ regnvejr? :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38885 davenport 13 år siden

Nej, det er først på vej, men det blinker og buldrer i det fjerne..
Gravatar

#38886 MOVIE1000 13 år siden

davenport (38885) skrev:
Nej, det er først på vej, men det blinker og buldrer i det fjerne..

Sikker på at det ikke er helmer der hopper på en trampolin med en cykellygte? ;)

Men ellers så skriv en anden gang mhs til grillefest eller andet :) Jeg akn hurtigt lø... gå ned til toget :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38887 bhs 13 år siden

Er lige kommet hjem efter en cykel tur på 130 km i meget meget frisk tempo.. Bliver dejligt med et langt bad nu :-)
Gravatar

#38888 davenport 13 år siden

M1k - klart :) Men HJ er på den der spejderkonvention et sted i Jylland, og mon ikke han får en smule vand det næste døgn? ;D
Gravatar

#38889 Twister 13 år siden

Færdig med Six Feet Under. Helt igennem fantastisk serie, og hvilken afslutning. Kan klart anbefale serien til andre. Den slår nok ikke The Sopranos af pladsen som min favorit serie, men Six Feet Under er klart den serie, som jeg føler at jeg har taget mest med fra på et reflekteren-over-livet-niveau.

Godt OL, starter nu så der er noget at følge med i. Når jeg afslutter en serie jeg har haft det særligt godt med følger der altid et mærkeligt og melankolsk vakuum :/.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#38890 Takfornu 13 år siden

#38889 - SFU - Hørt - har set serien 3 gange nu. og ja afslutningen er helt fantastisk.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: