Jeg tror ærligt talt det bunder i en kombination af at han slet ikke vidste præcis hvad det indebar - at han slet ikke overvejer om man kan få børn og samtidig leve livet som om man ikke havde... Og så dét at han jo har en kæreste som han gerne vil have tid sammen med...
Jeg tænker også at det kommer til at ramme ham selv. Han siger altid 'fars pige' - men det bliver hun da næppe hvis hun ikke ser ham ofte nok :S
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#39319 :( Jeg er rystet. Undskyld mig Wimmie, men din eks skulle decideret skamme sig og så skal jeg nok lade være og komme ind på analogier. At han overhovedet vil vove at sige, at han føler sig presset på fritid, med så få forpligtelser. Does not fucking compute.
Hvad man giver, får man ti-fold igen og der kommer en dag, hvor hans prioriteringer kommer tilbage som en boomerang og hvor han vil fortryde bittert. Men det kan Mila og du selvfølgelig ikke bruge til noget nu :(
Håber han i det mindste bliver klogere, når Mila kan gå, men jo tidligere man laver de "tætte relationer", jo bedre.
Godt hun har en god mor i det mindste :) Du smider bare Mila forbi mig Wimmie, så skal jeg nok tage fra :)
Netop - manden har jo ingen andre forpligtelser end sit arbejde, og ja, han arbejder (for) meget, men det har han selv valgt. Jeg ved med sikkerhed at hans chef (som også er min chef og som er enlig mor) har fuld forståelse for at han skar lidt ned på arbejdsbyrden for at prioritere Mila. Han går ikke til noget, dyrker ingen sport - det eneste han laver i sin fritid er at flade ud på sofaen og se film - og så den nye kæreste.
I næste uge tager han til Tyrkiet på ferie, og det skal han da uden tvivl have lov til, men ikke om han på noget tidspunkt spurgte mig om jeg havde nogle planer i den uge og hvordan det passede ind med samværdsordningen. Han gik jo bare ud fra at det tog jeg mig da af...
Wimmie - Det er sgu trist at høre og kan sagtens sætte mig ind i din frustration.
Det var iøvrigt dejligt lige at hilse på dig forleden, du så sgu frisk og glad ud Ü
Tak :)
Og ja, det var ikke fordi jeg ikke ville hen og hilse nærmere på, men jeg var mega forsinket - havde en tid ved lægen kl. 9 og 10 minutter i besluttede Mila sig for at lave en ordentlig omgang... you know (you've been there ;)
Wangsgaard (39327) skrev:
Wimmie - Hold kæft en idiot! Vi andre går og drømmer om at møde lille Mila ( for hun er da for dejlig) og så vil hendes ingengang være mere sammen med sin datter. Man skulle næsten tage alt samværet fra ham hvis han vil have mere "fritid" men det kan man jo ikke når der er et lille barn imellem som jo ikke er tjentmed det :-(
Hehe, tak - hun er bestemt dejlig. Jeg fatter heller ikke at han ville have lyst til at se hende mindre. Han går jo meget op i at fortælle alle om sin dejlige datter og virke som den perfekte far... :/
MOVIE1000 (39328) skrev:
JEg har masser af fritid wimmie, som trænger til at blive fyldt ud ;)
Jeg sender hende bare til 'Saw'-marathon hos dig så ;p
Du spurgte hvordan vi fædre forholder os, og jeg kan for mit vedkommende sige, at jeg ikke kan være adskilt fra mine børn særligt længe. (Vi snakker timer.) Jeg oplever tit, at jeg fx. savner Ida helt vildt, selvom hun kun har været i børnehave i 2 timer, og har lyst til at løbe over og hente hende. Jeg kunne ikke forestille mig ikke at se dem dagligt, jeg ville dø indeni! Forrige lørdag passede mine forældre begge to hele dagen, og vi vidste ærligt talt ikke hvad vi skulle lave. Så for mig er de børn hele mit liv!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Mila er simpelt hen så dejlig at jeg simpelthen ikke fatter ham. Som Wangsgaard glæder vi os alle til at møde den lille dame en dag. Selvom jeg nu har 3 voksne børn vækker det harme at man kan sige fra over så frisk, sundt og dejligt barn som Mila.
Jeg har børn med forskellige lidelser, som i perioder har tærret meget på kræfterne, humøret og vores ægteskab, men når man så ser dem i dag hvor godt de alle 3 klare sig var det det hele værd.
Kender ham jo ikke som sagt, men han burde jo netop have overskud fordi han har en ny kvinde i hans liv - tror du det er hende som påvirker ham i modsat retning.
Det med at sige at man ikke kan leve livet efter man har fået børn er noget vås - det er et andet liv JA - men også også rigere for nu har man skabt noget smukt og unikt, som der kun findes et eksemplar af, som vil give en masse oplevelser (både gode og mindre gode) og se nye sider af hvad livet også kan byde på, og hjælpe en til at vokse og udvikle sig som menneske.
JEg har masser af fritid wimmie, som trænger til at blive fyldt ud ;)
Det var godt, det er nemlig vigitgt at hun lærer "Spillets regler" lige fra starten. Jeg har også et kreativt hjørne hvor hun selv kan lave sine egne fælder, og prøve dem af på de andre børn fra kvarteret.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#39331 Batsy 13 år siden
:P
#39332 wimmie 13 år siden
Jeg tror ærligt talt det bunder i en kombination af at han slet ikke vidste præcis hvad det indebar - at han slet ikke overvejer om man kan få børn og samtidig leve livet som om man ikke havde... Og så dét at han jo har en kæreste som han gerne vil have tid sammen med...
Jeg tænker også at det kommer til at ramme ham selv. Han siger altid 'fars pige' - men det bliver hun da næppe hvis hun ikke ser ham ofte nok :S
#39333 wimmie 13 år siden
Netop - manden har jo ingen andre forpligtelser end sit arbejde, og ja, han arbejder (for) meget, men det har han selv valgt. Jeg ved med sikkerhed at hans chef (som også er min chef og som er enlig mor) har fuld forståelse for at han skar lidt ned på arbejdsbyrden for at prioritere Mila.
Han går ikke til noget, dyrker ingen sport - det eneste han laver i sin fritid er at flade ud på sofaen og se film - og så den nye kæreste.
I næste uge tager han til Tyrkiet på ferie, og det skal han da uden tvivl have lov til, men ikke om han på noget tidspunkt spurgte mig om jeg havde nogle planer i den uge og hvordan det passede ind med samværdsordningen. Han gik jo bare ud fra at det tog jeg mig da af...
#39334 wimmie 13 år siden
Tak :)
Og ja, det var ikke fordi jeg ikke ville hen og hilse nærmere på, men jeg var mega forsinket - havde en tid ved lægen kl. 9 og 10 minutter i besluttede Mila sig for at lave en ordentlig omgang... you know (you've been there ;)
Hehe, tak - hun er bestemt dejlig. Jeg fatter heller ikke at han ville have lyst til at se hende mindre. Han går jo meget op i at fortælle alle om sin dejlige datter og virke som den perfekte far... :/
#39335 davenport 13 år siden
Jeg kunne ikke forestille mig ikke at se dem dagligt, jeg ville dø indeni!
Forrige lørdag passede mine forældre begge to hele dagen, og vi vidste ærligt talt ikke hvad vi skulle lave. Så for mig er de børn hele mit liv!
#39336 Takfornu 13 år siden
Jeg har børn med forskellige lidelser, som i perioder har tærret meget på kræfterne, humøret og vores ægteskab, men når man så ser dem i dag hvor godt de alle 3 klare sig var det det hele værd.
Kender ham jo ikke som sagt, men han burde jo netop have overskud fordi han har en ny kvinde i hans liv - tror du det er hende som påvirker ham i modsat retning.
Det med at sige at man ikke kan leve livet efter man har fået børn er noget vås - det er et andet liv JA - men også også rigere for nu har man skabt noget smukt og unikt, som der kun findes et eksemplar af, som vil give en masse oplevelser (både gode og mindre gode) og se nye sider af hvad livet også kan byde på, og hjælpe en til at vokse og udvikle sig som menneske.
#39337 Highland Park 13 år siden
I øvrigt synes jeg, at det er lige en tand for strengt at hænge ham ud på forummet, selv om jeg forstår, at du er frustreret, skuffet og vred.
#39338 wimmie 13 år siden
Han er biologisk far til Mila
Har egl. ikke noget problem med at lufte mine frustrationer omkring det herinde...
#39339 MOVIE1000 13 år siden
Det var godt, det er nemlig vigitgt at hun lærer "Spillets regler" lige fra starten. Jeg har også et kreativt hjørne hvor hun selv kan lave sine egne fælder, og prøve dem af på de andre børn fra kvarteret.
#39340 misuma 13 år siden