Wimmie, - på den anden side, så ser du virkelig det sande ansigt af din eks mand nu. Jeg forstår heller ikke den tankegang, som manden besidder. Lyder som om han er umoden og ikke klar til opgaven, - til at være far.
Hvis det forsætter sådan, vil han komme til at fortryde det. Det er 100 %.
Håber dælme for din datters skyld han skifter mening en dag.
Personligt har jeg brugt dagen idag med min datters første skoledag, damn hvor er jeg stolt! Men som min ekskone og jeg blev enige om, var det nok en større dag for os end for vores datter, da de jo startede i SFO i april :)
Selv om vi ikke er sammen mere, og har haft vores skilsmisseproblemer og diskussioner om samværd, har vi altid haft den holdning at foran vores datter råber vi ikke. Det er jo ikke hendes skyld at vi gik fra hinaden. Derfor er vi altid sammen til forældremøder o.l.
Dagen startede med at jeg mødtes med min ekskone hos hende, da hun har vores datter i denne uge. Vi gik samlet over til skolen. Vi drak kaffe med de andre forældre mens børnene var i skole. Og bagefter tog vi ud og spiste en frokostpizza og købte bogbind til hendes nye bøger. Og jeg kan se hvor meget min datter elsker at mor og far kan lave noget sammen. Så det blev virkelig en helt fantastisk dag for alle.
Håber I også for sådan et forhold på længere sigt, Wimmie. :)
Du spurgte hvordan vi fædre forholder os, og jeg kan for mit vedkommende sige, at jeg ikke kan være adskilt fra mine børn særligt længe. (Vi snakker timer.) Jeg oplever tit, at jeg fx. savner Ida helt vildt, selvom hun kun har været i børnehave i 2 timer, og har lyst til at løbe over og hente hende. Jeg kunne ikke forestille mig ikke at se dem dagligt, jeg ville dø indeni! Forrige lørdag passede mine forældre begge to hele dagen, og vi vidste ærligt talt ikke hvad vi skulle lave. Så for mig er de børn hele mit liv!
Ja, jeg har det på samme måde. Jeg har vænnet mig til de timer hvor Michael har hende, men der skal ikke mere til før jeg begynder at savne hende :) Jeg forstår ikke at han ikke også har det på den måde...
Men dejligt at der findes fædre der har :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Kender ham jo ikke som sagt, men han burde jo netop have overskud fordi han har en ny kvinde i hans liv - tror du det er hende som påvirker ham i modsat retning.
Umiddelbart ikke. Jeg kender hende sådan lidt (fælles kollega) og jeg tror ikke det er noget hun har fået ham til...Jeg håber det i hvert fald ikke. Men Michael har nu aldrig været en tøffelhelt så jeg tror det ikke ;)
Og tak for de pæne ord :)
misuma (39340) skrev:
Buuh, hvor har jeg det svært med fædre som tror de kan score point i ord og ikke handling. Føj.
Ja, jeg havde vitterligt aldrig troet det om ham :(
tiany (39342) skrev:
Wimmie - Det må være meget frustrerende... Nu har jeg mødt Mila og hun er da super dejlig... håber selv min unge bliver ligeså dejlig.
Og jeg kunne ikke forestille mig at min mand ville prioritere på samme måde, han glæder sig til den nye rolle...
Tak :D
Er sikker på at han nok skal blive en god far (og I går naturligvis heller ikke fra hinanden!) ;) Men jeg må dog sige at jeg heller aldrig havde troet at Michael ville blive sådan. Det var jo ham der var skruk ;)
bhs (39343) skrev:
Wimmie, - på den anden side, så ser du virkelig det sande ansigt af din eks mand nu. Jeg forstår heller ikke den tankegang, som manden besidder. Lyder som om han er umoden og ikke klar til opgaven, - til at være far.
Jeg håber i hvert fald han kommer til at fortryde det - gerne snart ;)
Men ja, jeg har i hvert fald set nogle sider jeg ikke lige havde set komme...
Det er netop sådan det skal køre - og præcis sådan Michael og jeg havde aftalt at det skulle køre. Vi skiltes jo som venner uden at skændes eller noget og han havde det fint med samværsaftalen da vi lavede den - ved ikke helt hvornår og hvorfor det gik "galt" men håber det bliver bedre igen - måske det bare er en tidlig midtvejskrise ;)
Det lyder i hvert fald som et fornuftigt forhold du og din eks har :)
#39341 Highland Park 13 år siden
#39342 tiany 13 år siden
Og jeg kunne ikke forestille mig at min mand ville prioritere på samme måde, han glæder sig til den nye rolle...
#39343 bhs 13 år siden
#39344 danschier.dk 13 år siden
Håber dælme for din datters skyld han skifter mening en dag.
Personligt har jeg brugt dagen idag med min datters første skoledag, damn hvor er jeg stolt! Men som min ekskone og jeg blev enige om, var det nok en større dag for os end for vores datter, da de jo startede i SFO i april :)
Selv om vi ikke er sammen mere, og har haft vores skilsmisseproblemer og diskussioner om samværd, har vi altid haft den holdning at foran vores datter råber vi ikke. Det er jo ikke hendes skyld at vi gik fra hinaden. Derfor er vi altid sammen til forældremøder o.l.
Dagen startede med at jeg mødtes med min ekskone hos hende, da hun har vores datter i denne uge. Vi gik samlet over til skolen. Vi drak kaffe med de andre forældre mens børnene var i skole. Og bagefter tog vi ud og spiste en frokostpizza og købte bogbind til hendes nye bøger. Og jeg kan se hvor meget min datter elsker at mor og far kan lave noget sammen. Så det blev virkelig en helt fantastisk dag for alle.
Håber I også for sådan et forhold på længere sigt, Wimmie. :)
#39345 wimmie 13 år siden
Ja, jeg har det på samme måde. Jeg har vænnet mig til de timer hvor Michael har hende, men der skal ikke mere til før jeg begynder at savne hende :)
Jeg forstår ikke at han ikke også har det på den måde...
Men dejligt at der findes fædre der har :D
#39346 elwood 13 år siden
Kommer snart i biografen 8-)
Scott'en kan få lov til og være Steve Guttenberg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39347 wimmie 13 år siden
Umiddelbart ikke. Jeg kender hende sådan lidt (fælles kollega) og jeg tror ikke det er noget hun har fået ham til...Jeg håber det i hvert fald ikke. Men Michael har nu aldrig været en tøffelhelt så jeg tror det ikke ;)
Og tak for de pæne ord :)
Ja, jeg havde vitterligt aldrig troet det om ham :(
Tak :D
Er sikker på at han nok skal blive en god far (og I går naturligvis heller ikke fra hinanden!) ;)
Men jeg må dog sige at jeg heller aldrig havde troet at Michael ville blive sådan. Det var jo ham der var skruk ;)
Jeg håber i hvert fald han kommer til at fortryde det - gerne snart ;)
Men ja, jeg har i hvert fald set nogle sider jeg ikke lige havde set komme...
#39348 wimmie 13 år siden
Det er netop sådan det skal køre - og præcis sådan Michael og jeg havde aftalt at det skulle køre. Vi skiltes jo som venner uden at skændes eller noget og han havde det fint med samværsaftalen da vi lavede den - ved ikke helt hvornår og hvorfor det gik "galt" men håber det bliver bedre igen - måske det bare er en tidlig midtvejskrise ;)
Det lyder i hvert fald som et fornuftigt forhold du og din eks har :)
#39349 wimmie 13 år siden
Ser ham nu mere som en Tom Selleck type ;)
#39350 elwood 13 år siden
Det var med vilje jeg valgte en han ikke var 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"