Nu er mine så små, at jeg kan nå at få det til at blive en del af opdragelsen, at man lader hånt om den slags materialistiske fester, hvor den ansigtsløse pøbel danser hånd i hånd om guldkalven.. Hov, der blev jeg nærmest litterær... O.o
Det jeg mente, var - fuck det! De får hvad de får, og hvis det ikke er godt nok, så må de vende snuden mod Røde Kors og se om de kan gøre det bedre!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er ikke medlem af folkekirken, men er gift i kirken og vores datter bliver også døbt i kirken, alt sammen for min mands skyld. Men som jeg siger, så har jeg lov til at forsøge at tale hende fra at blive konfirmeret.
#40321 Collateral 13 år siden
#40322 misuma 13 år siden
Jeg lyder som en gammel nisse, men fatter ikke hvorfor det skal være så overgearet i dag. Det lugter lidt som et kvalm statussymbol.
#40323 Skeloboy 13 år siden
Problemet er vel lidt, at du bliver nødt til at følge med? Ellers er det synd for din datter...eller søn...synd for hen ;)
#40324 davenport 13 år siden
Hov, der blev jeg nærmest litterær... O.o
Det jeg mente, var - fuck det! De får hvad de får, og hvis det ikke er godt nok, så må de vende snuden mod Røde Kors og se om de kan gøre det bedre!
#40325 tiany 13 år siden
Jeg er ikke medlem af folkekirken, men er gift i kirken og vores datter bliver også døbt i kirken, alt sammen for min mands skyld. Men som jeg siger, så har jeg lov til at forsøge at tale hende fra at blive konfirmeret.
#40326 Muldgraver 13 år siden
Forhåbningshøjnende.
#40327 Skeloboy 13 år siden
#40328 davenport 13 år siden
Kender en der er kemiker, og bruger sin viden til at brygge øl ;)
#40329 Skeloboy 13 år siden
Men ved ikke helt, om man kan få voksenlærlingeløn, når man har en uddannelse, og ved ikke om der er voksenlærlingeløn under grundforløbet...
#40330 davenport 13 år siden