Gravatar

#41001 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

#40998 Der er i hvert fald en del småstater.

Lige nu er Ohio i hvert fald særdeles spændende i og med at det er en af svingstaterne, hvor det kan svinge til hvilken præsidentkandidat det skal være. Det siges jo også at Ohio er en stat man skal vinde for at blive præsident.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#41002 Highland Park 13 år siden

Whispering Horse (41001) skrev:
Det siges jo også at Ohio er en stat man skal vinde for at blive præsident.

http://xkcd.com/1122/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41003 Richard Burton 13 år siden

Romney skal nok vinde Florida med guvernørens hjælp. Det er jo efterhånden en tradition.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#41004 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

#41002 I know :)

Med det sagt er Ohio nu stadigvæk en meget interessant stat at følge mht. valget og har været det gennem lang tid. At man så stadigvæk godt kan vinde valget hvis man taber i Ohio er en anden sag.

Så længe Romney ikke vinder er jeg dog også tilfreds. Det vil simpelthen være en katastrofe.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#41005 Highland Park 13 år siden

Whispering Horse (41004) skrev:
Så længe Romney ikke vinder er jeg dog også tilfreds.
Ditto, men det sker næppe. Jeg sætter min lid til Nate Silvers udregninger.

Davenport, har dette job interesse?:
http://www.durextesters.com/da/ansoeg-nu/

De 500 Durex kondomtestere bliver udvalgt på basis af deres ansøgningsskema.

Det er søreme også svært at udfylde.

Pudsigt nok skriver de intetsteds noget om, hvad ens arbejdsopgaver kommer til at bestå af. De kunne godt have lavet en fræk lille præsentationsvideo.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#41006 misuma 13 år siden

Familien er gået amok med Curiosity på iPhones/iPads!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41007 elwood 13 år siden

Hehe så har Master of Hyping søsat sit projet :)

Manden har stadigvæk mange gode ide'er og hans begejstring for tingene smitter, men ja det her projekt, nu må vi vi, se hvad dælen det ender ud med.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41008 misuma 13 år siden

På under 24 timer er 60.000 hoppet på pinden. Skørt på den fede måde. Tror jeg nok...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#41009 Thomsen 13 år siden

Sidder og læser Mathias Clasens glimrende, lille, nye bog om "Monstre".

Det er en fin og meget letforståelig introduktion til monstre i fiktion og virkelighed, hvorfor de fascinerer os, og hvordan gyserfilm og -bøger virker.

Den er udgivet i Aarhus Universitetsforlags nye serie "Tænkepauser" og koster kun ca. 30,-

Lige netop bindet om "Monstre" kan også hentes gratis som pdf og epub på forlagets hjemmeside her: http://da.unipress.dk/udgivelser/m/monstre/

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#41010 Pécuchet 13 år siden

#41009:

Tak for heads-up!

Kan du i øvrigt anbefale noget essentielt litteratur omkring horror i det 20. århundrede og opefter (helst noget, der ikke blot lægger vægt på en forklaringsfaktor)? Jeg har nemlig primært beskæftiget mig med folklore og gotisk litteratur.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: