Gravatar

#41341 The Insider 13 år siden

#41340, phew, det var godt, at jeg undgik det med Forbrydelsen! Jeg har nemlig ikke set nogen af sæsonerne og vil derfor også gerne være spoilerfri :-)
War. War never changes.
Gravatar

#41342 Ericmase 13 år siden

The Insider (41329) skrev:
Har lige været i DR Byen og optage et lille TV-indslag med mig til Detektor, som bliver vist i morgen kl. 20.00 på DR2. Mit efterhånden temmelig berygtede "Andersens Julehemmelighed" tv-spot fik åbenbart Detektor til at lave et indslag i sidste uge, hvor de ville undersøge, om serien vitterligt var "den mest efterspurgte julekalender nogensinde" (en replik, jeg bare skrev uden at tænke videre over det, hvilket er med til at gøre hele det efterfølgende forløb både beærende og surrealistisk!), og nu var jeg så inde og fortælle om spottet, idet de ikke kunne få at vide af TV2, hvem der stod bag spottet, så jeg tog selv fat i dem :-)

Hvor er det bare langt ude det hele... det var jo også med i Natholdet. Brugte ikke mere end 5-6 sekunder på at udtænke sloganet - og hey! Den har jo aldrig været ude på dvd, og den er kun blevet genudsendt én gang, så kan det ikke forsvares? :-)

Har du et link til hvor der blev snakket om spottet i Natholdet?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#41343 elwood 13 år siden

Det var snøflemanden!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#41344 The Insider 13 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#41345 MMB 13 år siden

The Insider (41341) skrev:
#41340, phew, det var godt, at jeg undgik det med Forbrydelsen! Jeg har nemlig ikke set nogen af sæsonerne og vil derfor også gerne være spoilerfri :-)

Aha, tak for info! :) Nu har jeg den i baghånden, i tilfælde af Chelsea skulle gøre det umulige på onsdag. :D
Gravatar

#41346 The Insider 13 år siden

Hahaha, nice! Selvom jeg næsten gerne så Rafa bliver hivet endnu mere gennem sølet... på den anden side ville jeg sagtens kunne sluge en stor Forbrydelsen-spoiler, hvis Chelsea gik videre :-)
War. War never changes.
Gravatar

#41347 DarkLight 13 år siden

The Insider (41329) skrev:
Den har jo aldrig været ude på dvd, og den er kun blevet genudsendt én gang, så kan det ikke forsvares? :-)

Bestemt!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#41348 The Insider 13 år siden

High five, Simon!
War. War never changes.
Gravatar

#41349 MMB 13 år siden

The Insider (41346) skrev:
Hahaha, nice! Selvom jeg næsten gerne så Rafa bliver hivet endnu mere gennem sølet... på den anden side ville jeg sagtens kunne sluge en stor Forbrydelsen-spoiler, hvis Chelsea gik videre :-)

Ellers er jeg sikker på, Rafa kan føre dem langt i Europa League! :P
Men nej, der er værre ting at få spoilet end Forbrydelsen. :P Problemet med den serie er også, at den slet ikke har kvalitet nok, hvis man allerede kender slutningen på forhånd. Man hænger kun på til sidst for lige at få slutningen med. :)
Gravatar

#41350 DarkLight 13 år siden

The Insider (41348) skrev:
High five, Simon!

Har set alle 24 afsnit fra syngesengen her i weekend, og den holder jo hele vejen. Jeg mindes dog der var mere sang med?

Oh well, varm anbefaling herfra. Problemet er måske at jeg har spillet min trumf for tidlig. Hvilke julekalender, kan følge op på denne?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: