Gravatar

#4291 elwood 15 år siden

overvejde og kaste mig over Watchmen idag, men jeg fik ikke tid desværrer, vil gerne være sikke på jeg slapper hel af når jeg kaster mig over den, og ikke har andet for.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4292 mr gaijin 15 år siden

Har lige læst på den japanske pendant til DR, NHK, at der er fundet fire børnelig i en lejlighed hos en 51-årig kvinde, der har hængt sig på et offentligt toilet i nærheden. Ligene er af børn, der er døde/dræbt umiddelbart efter fødslen. Ligene blev fundet i affaldsposer under loftet i den etværelseslejlighed.

Jeg tør slet ikke tænke på baggrunden til de uhyrligheder. Verden kan være et meget skræmmende og ubehageligt sted nogle gange.

Link til nyhed (Obs: japansk side)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4293 Bony 15 år siden

Hvor forfærdeligt. :(

Man får helt ondt i maven af at læse sådan noget..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4294 lagoni 15 år siden

Så fik vi afleveret projekt og jeg vil finde noget aftensmad, se lidt Scrubs og så sove, så jeg bare er lidt frisk til fremlæggelsen af projektet i morgen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4295 rockysds 15 år siden

Det her er en noget spøjs affære: NY Times

As plot twists go, this one is a doozy: after an eight-year legal battle over the lease of a movie theater, the former owners of a multiplex in Aspen, Colo., now own the rights to Ingmar Bergman’s entire film library.

Or do they?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4296 Benway 15 år siden

#4295 Det er godt nok bizart.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4297 Bony 15 år siden

Sidder og venter på at computeren bliver færdig med at overføre musik til min telefon, så jeg kan få printet min kemirapport ud og komme i seng. Jeg kom til at vælge lidt flere sange end først planlagt, og computeren synes at være en evighed om at flytte 700 mb. :(

Det bliver en meget lang og hård dag i morgen! Øv.. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4298 elwood 15 år siden

lige set trailer til Harvey Milk.

Altså ham der Josh Brolin er satme god til og forklæde sig, jeg skal ind på imdb hver gang for lige og tjekke op "var det ikke ham fra No Country for old men, og var det ikke ham fra W."

Og jo det var jo ham, men damm han er god til og skjule sig helt i sine roller, han ligner en hel anden hver gang jeg ser ham i en film, og ikke bare hans rolle, men ham som person.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4299 filmz-jonasgr 15 år siden

Fik afleveret min opgave i går aftes og skal nu læse en 10-15 opgaver til på søndag og give kritik på dem. Og så skal jeg prøve at være på studiet på en søndag for første gang i mit liv og så i hele 10 timer. Hvad er der galt med at holde helligdagene i hævd ?

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4300 dyg 15 år siden

Sidder og nyder en øl, der godt kunne gå hen og blive en af mine favoritter. Duchesse Du Burgogne fra Verhaeghe.

Nu vil jeg smide Stand By Me i afspilleren og nyde en god film sammen med den gode øl :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: