Gravatar

#4301 Wangsgaard 15 år siden

Stener på nettet, og overvejer hvilken film jeg skal sætte på. Har allerede brugt dagen på at se once upon a time in america for første gang, fed film :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#4302 Highland Park 15 år siden

#4301: Så længe det ikke bliver "The Dark Knight"... ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4303 Wangsgaard 15 år siden

#4302: Hehe kan jeg heller ikke den er udlånt :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#4304 tiany 15 år siden

Sidder og læser lidt artikler på nettet, da kæresten har overtaget tv'et for at kunne spille demoen til resident evil 5.

Må forresten heller sige pænt goddag til Wang - det er altid rart når der kommer nye piger på Filmz :)
Valar morghulis
Gravatar

#4305 Bates 15 år siden

Har lige været til forpremiere på "Himlen Falder. Puha....Den film var godt nok ikke særlig god. Faktisk på grænsen til elendig.
Gravatar

#4306 elwood 15 år siden

været uden net i en halv time ca. det var satme træls.

#4304 Jeg troede i Co-op'ede ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4307 Highland Park 15 år siden

#4305: Trist... jeg har ellers tidligere i dag læst et interessant interview med instruktøren i Politiken. Hvorfor er filmen så dårlig?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4308 davenport 15 år siden

Jeg så There will be blood igår... Tror aldrig jeg har set så lang en film. Jeg nåede at falde i søvn adskildelige gange og missede ikke andet end små 10 minutters panoramaer og noget ikke eksisterende "musik". Jeg var så at sige meget skuffet.
For langtrukket..

Ellers er jeg syg med influenza. Ikke fedt, men der er vidst mange der er på langs. Så sov bare underligt i nat. Vågnede ca. en gang i timen og så lidt fjernsyn ind imellem.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4309 Bates 15 år siden

#4307 -

Jeg mener at en film som spiller, så meget på følelser burde have noget have sige. Det er næsten som om at han bare vilkårligt har valgt "tønder emnet" (måske for shock-value), og tilsat lidt narko og nazi.(Ja, der er masser af nazi i denne film).

Oven på det kan man tydeligt mærke at han er en ny instruktør, som der på sin vis ikke er noget galt i. Men det hele er filmet på en meget mærkelig måde, hvor det spænder fra irreversible agtigt håndholdt kamera til bombastiske scener, hvor der bare lige mangler lidt enya for at få en til at kaste op. Men det virker ikke, tværtimod bliver man meget søsyg af det!

Historien er tåbelig, og skuespillet er grotesk overspillet (Læs: Mille Lehfeldt), på grænsen til det grinagtige. Hele dette emne bliver efter min mening ikke behandlet med respekt, og det virker meget tilfældigt, og sjusket udført.

Det hele lugter meget af usikkerhed, og af en instruktør, som ikke ved hvad han vil. Filmen havde været meget bedre udført, hvis han havde holdt sig til en ting, i stedet for at blande det hele sammen.
Gravatar

#4310 Highland Park 15 år siden

Det lyder godt nok fælt. :/
Men det kan måske delvist forklare, hvorfor det forholder sig som følger:
En vigtig film
Tilbage står han med en vigtig film, som man faktisk ikke har lyst til at se.

Eller som han selv siger:

»’Himlen falder’ er ikke pakket ind i noget. Den pakker tværtimod det hele ud og fortæller dig en historie, du ikke har lyst til at høre«.

Det er distributionsselskabet sådan set enigt med ham i. I en grad, så de nøjes med at sende filmen ud i otte kopier og har givet filmen et minimalt markedsføringsbudget på 200.000 kroner.

Eller cirka en million mindre, end mange danske film har til at gøre opmærksom på sig selv med.

Kilde: Tøndersagen: Filmen ingen tør se

Hvor i alverden kommer nazismen ind i billedet?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: