Går og pakker kufferter, drager hjem til familien i morgen formiddag, og tirsdag morgen flyver vi til Fuerteventura.
Normalt pakker jeg hurtigt en kuffert, men når man pludseligt skal finde plads til våddragt, cykelhjelm, fire par sko (løb+cykel til både mig og kæresten), diverse energi-produkter og andre ting, så går det lidt langsommere! Og desuden må vi kun have 5kg med i håndbagagen, så der skal også lige omstruktureres for at få plads til laptop, kameraer og tablet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Holder for første gang nogensinde Barnets første sygedag... hun har feber og selvom den er meget lille, så betyder det at hun ikke må komme i dagpleje, så mor her må blive hjemme og underhold i stedet for :)
#43331 Ispep 12 år siden
Din frække skid :0
#43332 Takfornu 12 år siden
#43333 davenport 12 år siden
#43334 the_paki_don 12 år siden
Jeg skal nok skaffe dig pengene tilbage igen, jeg lover det!
#43335 tiany 12 år siden
#43336 dyg 12 år siden
Normalt pakker jeg hurtigt en kuffert, men når man pludseligt skal finde plads til våddragt, cykelhjelm, fire par sko (løb+cykel til både mig og kæresten), diverse energi-produkter og andre ting, så går det lidt langsommere! Og desuden må vi kun have 5kg med i håndbagagen, så der skal også lige omstruktureres for at få plads til laptop, kameraer og tablet.
#43337 Skeloboy 12 år siden
Rigtig god tur!
#43338 dyg 12 år siden
#43339 gi-jones 12 år siden
#43340 tiany 12 år siden