En lille lorte flække ved navn Korsbæk, der består af gammelt indavl, bliver invaderet af indvandrere (jyder) og det skaber rav i tingen!
Lille dreng ved navn Daniel er STÆRKT inspireret af knægten fra "The Omen". Han skræmmer mig. Jeg er ikke helt sikker, men jeg forudser, at jeg ser ham med blod på hænderne og ild omkring sig indenfor syv afsnit.
Fru Varnæs er så super nederen, at jeg har lyst til at tage en støvekost og let hvirvle den foran hende. Chokket ville nok slå hende ihjel.
Damernes Magasin er vist Gucci på Strøget i vores tid.
Tog går til tiden i denne version af Danmark. IC4 toget har endnu ikke gjort indpas i det danske land.
Ghita Nørby var gift med en mand, som var en slyngel, svøbt i en slambert, skabt af Satan selv. Og så har han kostet hendes far 7000 kr. Godt de fik Ellen, hva? Hvis Daniel nu lader hende leve...
Fyn er et dejligt sted.
Følg med når jeg opsummerer de andre afsnit af "Matador", hvis navn jeg indtil videre kun har kunnet nikke genkendende til, når jeg spiste Haribo slik eller spiste pizza hos Fiorentina Pizzeria på Valby Langgade.
Det ultimative win over Skraldemanden!! Sad i sofaen og observerede ham udføre sit beskidte arbejde, og han så mig. Nu har vi fået en af de grønne spande, så jeg kan rigtig komme af med lort. Tror den fejde er ovre, og jeg vandt \m/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg tør godt vædde med, at det er Varg Vikernes aka Burzum. Manden er stjerne-psykopat, og man skal lade være med at købe hans musik ad officielle kanaler...en af mine kammerater, der er mega blackmetal/vinylnørd, har masser af naziblack i samlingen, men hans regel er, at han kun køber det brugt for ikke at støtte bandet...
Jeg tør godt vædde med, at det er Varg Vikernes aka Burzum. Manden er stjerne-psykopat, og man skal lade være med at købe hans musik ad officielle kanaler...en af mine kammerater, der er mega blackmetal/vinylnørd, har masser af naziblack i samlingen, men hans regel er, at han kun køber det brugt for ikke at støtte bandet...
Så er det en skam, at Burzum står bag noget af det bedste black metal. Jeg forstår ikke logikken i at boykotte hans (til tider mesterlige) musik.
#44011 the_paki_don 12 år siden
Hermed min opsummering fra Facebook:
Ting jeg har lært indtil videre:
En lille lorte flække ved navn Korsbæk, der består af gammelt indavl, bliver invaderet af indvandrere (jyder) og det skaber rav i tingen!
Lille dreng ved navn Daniel er STÆRKT inspireret af knægten fra "The Omen".
Han skræmmer mig. Jeg er ikke helt sikker, men jeg forudser, at jeg ser ham med blod på hænderne og ild omkring sig indenfor syv afsnit.
Fru Varnæs er så super nederen, at jeg har lyst til at tage en støvekost og let hvirvle den foran hende. Chokket ville nok slå hende ihjel.
Damernes Magasin er vist Gucci på Strøget i vores tid.
Tog går til tiden i denne version af Danmark. IC4 toget har endnu ikke gjort indpas i det danske land.
Ghita Nørby var gift med en mand, som var en slyngel, svøbt i en slambert, skabt af Satan selv. Og så har han kostet hendes far 7000 kr. Godt de fik Ellen, hva? Hvis Daniel nu lader hende leve...
Fyn er et dejligt sted.
Følg med når jeg opsummerer de andre afsnit af "Matador", hvis navn jeg indtil videre kun har kunnet nikke genkendende til, når jeg spiste Haribo slik eller spiste pizza hos Fiorentina Pizzeria på Valby Langgade.
#44012 davenport 12 år siden
Nu har vi fået en af de grønne spande, så jeg kan rigtig komme af med lort.
Tror den fejde er ovre, og jeg vandt \m/
#44013 Skeloboy 12 år siden
5393 kostede det lige...
#44014 Skeloboy 12 år siden
#44015 dyg 12 år siden
http://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/article2...
#44016 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44017 Skeloboy 12 år siden
Og ja, han er bindegal. Og en genial musiker...
#44018 Pécuchet 12 år siden
Så er det en skam, at Burzum står bag noget af det bedste black metal. Jeg forstår ikke logikken i at boykotte hans (til tider mesterlige) musik.
#44019 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Well, logikken er vel, at man ikke gider at støtte en skør nazist økonomisk? :)
#44020 Pécuchet 12 år siden
Jeg støtter hans kunstneriske virke.