Det der med at mærke vibrationer fra skud er vist meget normalt i Palads :)
Det skal jeg så ikke kunne sige, sidste gang jeg var derinde, var vist da jeg så Hellboy til en eller anden snigpræmiere og det er alligevel snart 10 år siden. :)
Det lyder ret distraherende med thunderboxsæder, nogen der har prøvet loveseats? Kunne være fint hvis der var mere plads, men sidder man så godt i dem?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#45014 Jeg har været der to gange og det var godt nok nogle frustrerende oplevelser. Biografen ser egentlig meget charmerende ud, set udefra. Det er lige indtil man kommer ind i biografen og bliver belemret med teenagere som har mere travlt med at snakke med hinanden end at se filmen, nå ja og smide popkorn efter hinanden. Det var sådan et Iron Man 2 blev spoleret.
Anden gang opstod der slagsmål derinde.
Men for at vende tilbage til emnet er thunderbox så ikke noget ala buttkicker, for sidstnævnte er for mig mere en gimmick og i længden irriterende ala det som elwood nævner.
Ok, jeg har aldrig oplevet den slags i Palads, men stedet har jo et ret dårligt ry efterhånden og jeg kommer i stedet i Cinemaxx, da det ligger bedre i forhold til hvor jeg bor.
Men ok, I sælger det ikke ligefrem, så jeg går nok ikke i Palads med det samme. :)
Jeg så Rush i Thunderbox sæder og vil ærligt sige, at det var en formidabel oplevelse!
MEN ligesom med 3D, så er der nogle oplevelser, der vil fungere bedre med Thunderbox, mens andre ikke udnytter formatet optimalt.
Med Rush var det en del af filmindlevelsen at sidde i Thunderbox sædet. I Formel 1 raceren med James Hunt, der desperat forsøger at jage de sidste points kan man sammen med beatet fra musikken, mærke hjertebanken fra Hunt og det gjorde min indlevelse helt forrygende.
#45009 - Mærkeligt. Jeg kan godt se på Moreflicks, at The Story of Film skal være på den danske Netflix, men når jeg går ind på Netflix, så står den som utilgængelig.
#45011 elwood 12 år siden
Hvis det er dem, hvor du skal ku mærke vibrationer fra skud osv.
Det er virkelig blot generende og man sidder elendigt i sædderne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45012 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
#45013 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Det skal jeg så ikke kunne sige, sidste gang jeg var derinde, var vist da jeg så Hellboy til en eller anden snigpræmiere og det er alligevel snart 10 år siden. :)
#45014 MOVIE1000 12 år siden
#45015 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
Anden gang opstod der slagsmål derinde.
Men for at vende tilbage til emnet er thunderbox så ikke noget ala buttkicker, for sidstnævnte er for mig mere en gimmick og i længden irriterende ala det som elwood nævner.
#45016 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Men ok, I sælger det ikke ligefrem, så jeg går nok ikke i Palads med det samme. :)
#45017 the_paki_don 12 år siden
Jeg så Rush i Thunderbox sæder og vil ærligt sige, at det var en formidabel oplevelse!
MEN ligesom med 3D, så er der nogle oplevelser, der vil fungere bedre med Thunderbox, mens andre ikke udnytter formatet optimalt.
Med Rush var det en del af filmindlevelsen at sidde i Thunderbox sædet. I Formel 1 raceren med James Hunt, der desperat forsøger at jage de sidste points kan man sammen med beatet fra musikken, mærke hjertebanken fra Hunt og det gjorde min indlevelse helt forrygende.
I Riddick var det bare lidt rysten. Prut. :)
#45018 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Ja, det kunne jeg faktisk godt forestille mig, altså Rush. :)
#45019 Herrguth 12 år siden
#45020 Highland Park 12 år siden