#45228, haha! Den er rent faktisk kortere end part 1 din kartoffel!
Så det, du siger, er, at hvis jeg så filmen på premieredagen den 11. december, så er der en teoretisk chance for, at jeg kan nå at fejre nytåret, når den er forbi? Altså, nytåret 2016, of course!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Det mest irriterende ved sagen er, at først når den kommer i pressen, kommer der ændringer.
Og lige apropos DF, så har jeg lige læst, at de sagde nej til at være med i et europæisk samarbejde med Geert Wilders Frihedsparti og Marine Le Pens tosser. Det må da en gang for alle slå fast, at DF ikke er så ekstreme, som mange vil gøre dem til. Jovist, der er nogen meget, meget tossede mennesker, der udtalelser sig på DF's vegne, men de er langt fra racister. Og nej, jeg kan ikke fordrage det parti, men ret skal være ret.
Jeg har faktisk ikke noget decideret imod DF. Det skulle lige være Pia Kjærsgaard som person, men altså ikke DF som parti. Jeg vil heller ikke kalde dem racister overhovedet - men det er jo et faktum, at de går ind for en streng udlændingepolitik og gerne vil værne om dansk kultur (hvor sidstnævnte jo kan være et meget nobelt standpunkt).
Faktisk har jeg lige analyseret [url= interview af Morten Messerschmidt[/url] som led i en opgave (journalisthøjskolen), og det er faktisk sjovt, som det, lige i dette eksempel, er Messerschmidt, der forsøger at holde interviewet sagligt og snakke om det reelle problem, mens Krasnik (som jeg før i tiden rigtigt godt kunne lide som journalist) fra starten af har et meget klart mål, der indebærer at få DF (og Morten Messerschmidt) til at fremstå som racister.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Lortenat, vågnede klokken 3, vente og drejede mig, men kunne ikke falde i søvn, så et afsnit af house of Cards, og prøvede at sove igen, hvilket ikke lykkedes, min krop er noget slatten.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Hvis man ikke tror på demokrati er der vel ikke den store grund til at stemme...
Næh - men om man pisser på eller brænder sin stemmeseddel, det er ret ligegyldigt, hvis man ikke gør nogen af magthaverne opmærksom på det :) - så er det faktisk bare spild af tid...
Hvis du IKKE stemmer, er det fuldstændig ligegyldigt, hvis du ikke gør opmærksom på det.
Fridag (45236) skrev:
Ja uha da, sådan en voldsom magtdemonstration skal da nok rykke i diverse politikere!
Jeg mener ikke, at min myndighed defineres ud fra et paradigme, der både er snævert og i sin essens betydningsløst. Ved at stemme, låser vi os fast i et defekt normsæt, hvis primære formål er at tjene levebrødspolitikere, embedsmænd og store virksomheder, ikke folket eller menneskeheden! For mit vedkommende er tidsspildet tværtimod at frivilligt støtte et magtsystem, der er struktureret således, at det gang på gang kan tillade sig at udnytte sine borgere på det groveste.
#45231 Batsy 12 år siden
#45232 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg har faktisk ikke noget decideret imod DF. Det skulle lige være Pia Kjærsgaard som person, men altså ikke DF som parti.
Jeg vil heller ikke kalde dem racister overhovedet - men det er jo et faktum, at de går ind for en streng udlændingepolitik og gerne vil værne om dansk kultur (hvor sidstnævnte jo kan være et meget nobelt standpunkt).
Faktisk har jeg lige analyseret [url= interview af Morten Messerschmidt[/url] som led i en opgave (journalisthøjskolen), og det er faktisk sjovt, som det, lige i dette eksempel, er Messerschmidt, der forsøger at holde interviewet sagligt og snakke om det reelle problem, mens Krasnik (som jeg før i tiden rigtigt godt kunne lide som journalist) fra starten af har et meget klart mål, der indebærer at få DF (og Morten Messerschmidt) til at fremstå som racister.
#45233 MOVIE1000 12 år siden
#45234 Muldgraver 12 år siden
Hvorfor ikke stemme blankt?
#45235 Skeloboy 12 år siden
#45236 Fredag 12 år siden
#45237 gi-jones 12 år siden
#45238 Skeloboy 12 år siden
Næh - men om man pisser på eller brænder sin stemmeseddel, det er ret ligegyldigt, hvis man ikke gør nogen af magthaverne opmærksom på det :) - så er det faktisk bare spild af tid...
#45239 gi-jones 12 år siden
#45240 Pécuchet 12 år siden
Jeg mener ikke, at min myndighed defineres ud fra et paradigme, der både er snævert og i sin essens betydningsløst. Ved at stemme, låser vi os fast i et defekt normsæt, hvis primære formål er at tjene levebrødspolitikere, embedsmænd og store virksomheder, ikke folket eller menneskeheden! For mit vedkommende er tidsspildet tværtimod at frivilligt støtte et magtsystem, der er struktureret således, at det gang på gang kan tillade sig at udnytte sine borgere på det groveste.