Gravatar

#4531 Popeye 15 år siden

mr gaijin (4529) skrev:
Er en lucky bastard. Har lige vundet i to filmz-konkurrencer :)

Jeg har prøvet det samme - altså vundet 2 konkurrencer kort tid efter hinanden (samme dag måske). Jeg lod, i samme ombæring, mærke til, at en anden bruger også havde vundet 2 konkurrencer. Filmz burde vist kigge lidt på, hvordan vinderne findes, for det kan da ikke være helt tilfældigt?
...and then some
Gravatar

#4532 Kruse 15 år siden

Har lige set at jeg har vundet en Filmz-konkurrence. Yay!

2 billetter til Revolutionary Road!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4533 mr gaijin 15 år siden

#4530 Haha! Den undveg jeg. Til gengæld skal jeg nyde forstadsfrustrationer og korstoge :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4534 elwood 15 år siden

hehe ok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4535 Bony 15 år siden

Sidder og undrer mig over, om banken overhovedet må hæve afbetalingen til et banklån uden at henvende sig til os først. Det virker ret flabet at gøre..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4536 Kruse 15 år siden

Prøver at følge med i farcen om Arshavins fodboldfremtid. Skifter han eller skifter han ikke?!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4537 dyg 15 år siden

#4536 - Mine kilder siger, at der inden længe kommer en pressemeddelelse fra Zenit.

Update:
Arsene skulle lige have sagt: "the only delay is for the Premier League to confirm the deal" til Sky Sports.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4538 Kruse 15 år siden

#4537: Ja, det seneste jeg har hørt er at Arsenal snart vil offentliggøre det, og kun mangler et par formaliteter.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4539 filmz-jonasgr 15 år siden

Er smadret. Først en hel søndag med seminar og så en dårlig nats søvn og så lige et lille seminar igen idag. Heldigvis har jeg ikke flere lektioner jeg skal til mere og jeg skal nu kun skrive en opgave i "Gothic Fiction" *gisp* og en 4-6 siders essay. Og så strejker togchaufførerne i morgen, så jeg kan ikke komme nogle steder, var ellers blevet inviteret til en jazz koncert med en af mine venner.

Eftersigende skulle "The Reader" også være begyndt i bioen så måske skulle man tage ind og se den på et tidspunkt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4540 rockysds 15 år siden

How to kick drugs: The Batman way.

Har fået dovnet den for meget i dag, og ikke fået skrevet mere end en side af den større dansk/historie-aflevering, der skal afleveres inden vinterferien. Har dog stadig tid nok, hvis jeg kan fremtvinge lidt viljestyrke de næste tre dage.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: