Gravatar

#4541 evermind 15 år siden

Sidder og lytter til min nyerhvervede Disturbed: The Sickness-cd, mens jeg prøver at indhente alle de mails og beskeder, jeg skal have besvaret i denne travle tid. Er helt bombet efter dagens materiale-indkøb til den zombiemusik-video, jeg skal ud og skyde med en ven næste weekend.

Det bliver utvivlsomt sjovt (Og koldt! Og namset!), men for helvede, alle de forberedelser ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4542 lagoni 15 år siden

Jeg forsøger at få læst bare lidt lektier til i morgen, mens jeg prøver at se hvordan jeg praktisk skal bruge mit studie i det virkelig liv, det er stadig ikke gået op for mig. Jeg mødte i dag en der lige havde afleveret speciale, hun sagde meningen blev klar på tredje semester (på kandidat), men for mig virker det lidt for sent...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4543 elwood 15 år siden

Sidder og ser Life, nåja og så blev jeg færdig med Batman Beyond serien, men mere om det senere eller i morgen.

Paul Dini is my hero

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4544 cyberzed 15 år siden

Har lige opdateret told beregneren...hvis der er nogen der har lidt mod på at efterregne jf. nye regler så er kommentarer velkomne :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#4545 Highland Park 15 år siden

Har lige læst denne lille notits:
Jonas Elmer-komedie får hug

Dorte Hygum Sørensen skrev:
Så hård er bedømmelsen på filmsitet imdb.com dog ikke.

Her gives der 5 ud af 10 stjerner til filmen...

Jeg græmmes...

Der må være grænser for, hvor dumme journalister kan være.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4546 lagoni 15 år siden

#4545 - jeg forstår ikke problemet, 5/10 på imdb.com er da trods alt ikke så hårdt som det andet eksempel, 1/4. De skriver jo ikke at det er en anmelder på imdb, bare en bedømmelse.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4547 Steffan Rasmussen 15 år siden

Sådan som jeg læser artiklen, ser det ud som om Dorte Hygum tror der er en anmelder der giver karakteren.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4548 mr gaijin 15 år siden

#4545 Det er sgu let at pille tingene fra hinanden, når man bevidst citerer ud af kontekst. Sætningen før er formuleret således:
Vendingen med ballonerne, der ikke letter, er fra en anmeldelse i Rolling Stone, hvor ’New in Town’ får 1 ud 4 stjerner.


5/10 er selvfølgeligt hårdt. Men argumentet er stillet relativt op.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4549 Highland Park 15 år siden

#4546: Jeg vil slet ikke kalde det en bedømmelse. Det er et spørgsmål om, hvad man lægger i ordet, men et vægtet gennemsnit af en broget skares karaktergivning, betragter jeg ikke som en bedømmelse.

#4547: Nemlig. Det lugter langt væk af, at hun ikke ved, hvad hun taler om.

#4548: Du misforstår. Jeg har ikke påstået, at argumentet ikke holder. Men tak for din kommentar, om at jeg "bevidst citerer ud af kontekst".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4550 lagoni 15 år siden

#4549 - 'bedømmelse' er heller ikke det første ord jeg vil bruge om imdb.com stjerner, men jeg vil mene det sagtens kan bruges. At det så ikke er tydeligt om hun ved det er brugere og ikke anmeldere, betyder ikke nødvendigvis hun er dum :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: