Gravatar

#4551 Takfornu 15 år siden

Sidder og holder pause, mens jeg prøver at blive enig med migselv om hvormange af Michelangelo Antonionis film jeg vil se i Cinemateket og hvilke film jeg ellers vil se i biografen i denne måned :)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4552 mr gaijin 15 år siden

#4549 For det første, som du præsenterer det, holder argumentet jo ikke, så det var naturligvis det, jeg reagerede på.

For det andet forstår jeg ikke, jeres reaktion på hendes ordvalg. På engelsk kalder man IMDBs karaktersystem for ratings. En rating kommer fra verbet "rate", der betyder vurdere eller bedømme. Ja, hun kunne have været mere specifik og brugt ordet bruger-bedømmelse, men jeg vil tro, at hun er fuldt ud klar over, hvordan IMDB fungerer.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4553 Steffan Rasmussen 15 år siden

#4552 - Det kan jeg så oplyse dig om, at hun ikke var. Skrev til hende, og hun har lige svaret.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4554 Highland Park 15 år siden

#4452: Hvordan du fortolker mit indlæg må stå for din egen regning.
Jeg har ikke præsenteret et argument for, at hendes argument ikke skulle holde. Du derimod udnyttede muligheden til at fyre en lettere arrogant bemærkning af, om at jeg bevidst citerer ud af kontekst for at kunne pille tingene fra hinanden.

Desuden er jeg fløjtende ligeglad med, hvad det hedder på engelsk. Jeg mener stadig ikke, at man kan tale om en bedømmelse. Et vægtet gennemsnit er ikke det samme som en bedømmelse - ej heller en brugerbedømmelse.
I øvrigt har jeg stadig en fornemmelse af, at hun ikke ved, hvad hun taler om.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4555 mr gaijin 15 år siden

#4553 OK. Så burde hun tage et kursus i entertainment journalism 101.

#4554 Du har jo ikke præsenteret noget argument. Deraf problemet.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4556 Highland Park 15 år siden

#4555: Korrekt, det burde jeg have gjort, men så kunne du jo evt. spørge, hvad jeg mente frem for at fortolke det efter forgodtbefindende.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4557 mr gaijin 15 år siden

#4556 Ja, det har du ret i.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4558 Bony 15 år siden

Jeg sidder stadig og undrer mig over om banken bare må hæve afbetalingen til et lån uden at kontakte os først - og nej (?), jeg er ikke kommet længere siden sidst. :)

Ellers fik jeg endelig afleveret min SSO, så nu er jeg stressfri indtil i morgen. Dejligt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4559 lagoni 15 år siden

#4558 - nu ved jeg tæt på intet om banklån, så forstår ikke helt hvorfor de ikke må hæve afbetaling. Er det ikke det et lån går ud på, at betale de lånte penge tilbage..?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4560 Steffan Rasmussen 15 år siden

Jeg tror det bony opponerer imod er at de eksempelvis hæver det månedlige beløb fra 2500 til 3000, i stedet for at forlænge tiden lånet løber i.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: