Gravatar

#4561 lagoni 15 år siden

Ahh, sådan hævet, jeg forstå :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4562 Bony 15 år siden

#4560 - Præcis. Det er beløbet og ikke løbetiden der pludselig er blevet hævet.

Det er heller ikke fordi at det forhøjede beløb ændrer noget ved vores økonomi, faktisk havde vi selv talt om at hæve det, men det er mere princippet i om banken kan tillade sig at gøre det uden at henvende sig til os først. Det mindste de kunne have gjort var da at sende et brev, en e-mail eller et telefon opkald.

Vores bank har dog aldrig været til at forstå og vi har længe haft et ønske om at skifte bank. Det her var nok bare dråben der fik bægeret til at flyde over.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4563 Highland Park 15 år siden

#4562: Det minder mig om Davenports oplevelse med sin bank. Jeg forstår heller ikke, at de kan tillade sig at gøre den slags uden kundens samtykke.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4564 filmz-Bruce 15 år siden

Min PC fik virus igår, så slemt at den crashede konstant ved opstart. Fik reddet data og i løbet af natten, restorede den sig selv til udgangspunktet. Men nu skal jeg til at starte forfra med applikationer og jeg har overhovedet ikke tid til den slags :o(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4565 HonoDelLoce 15 år siden

Har lige bestilt fly fra København til Manchester (og retur to dage senere :D), parkeringsplads i Kastrup Lufthavn, 2 nætter på Sacha's City Rooms i Manchester og 2 billetter til Manchester City - FC Copenhagen d. 26/2-09 !! WOUP WOUP!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4566 evermind 15 år siden

Har lige bestilt min kommende farvelaserprinter (Samsung CLP-315). Det kunne gøres for 1200 kr. Nu vil jegså bare se frem til at modtage den en af de kommende dage. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4567 Corgan 15 år siden

Er ved at gå amok over det program jeg er ved at lære! Men der er ingen vej udenom. Jeg bliver nødt til at skifte til det, så jeg må bare bide i den sure røv.
Der er helt sikkert potentiale i programmet, men jeg er endnu ved et stadie hvor jeg bruger en masse tid på at finde knapperne og workflowet i stedet for at være produktiv.
Gravatar

#4568 Guts 15 år siden

#4565

Nice!!!

Bare det var mig!! Har selv måttet nøjes med billetter til kampen i Parken d. 19. Det bliver fedt!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4569 mr gaijin 15 år siden

#4564 Av, det lyder ikke godt. God bedring til din PC.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4570 HonoDelLoce 15 år siden

#4568

Jeg er også super glad for at det endelig er blevet ordnet.. Men der har været nogle problemer med at finde ud af om en tredje ven kunne komme med eller ej.. Han sagde så fra i går aftes, og i dag skulle det så på plads ! :)

Jeg ville nu også have været i Parken og se kampen, men alle "de gode pladser" var desværre taget, da det gik op for mig at billetsalget var igang :) Too bad ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: