Gravatar

#4611 Highland Park 15 år siden

#4609: Ja, det kan jeg godt forstå har været besværligt at betjene. :)
Følger der så en rem med denne, så du kan rende rundt med den under optagelserne?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4612 elwood 15 år siden

Jeg ved kun det gi-jones har nævnt herinde pt.

men det forstiller jeg mig, ellers er det da forholdvis nemt og lave.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4613 Highland Park 15 år siden

#4612: Ak ja, jeg glemte lige den gode pionerånd. Naturligvis kan man selv gøre det muligt. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4614 davenport 15 år siden

Det er sku ikke meget jeg er på Filmz efter jeg er begyndt på arbejde... Men hvor er det dog et fedt arbejde. Jeg kører kortere oplæg, og hjælper folk med at få skrevet en god ansøgning og cv, og tuller rundt og er hjælpsom og skolelærerrar :)

Men var ude for noget ubehageligt i dag. En af mine kursister har indvandrerforældrer og han hedder derfor et meget almindeligt indvandrernavn. Der kom så et opslag op på jobnet til middag, som han ville søge, og han ringede 5 minutter efter det kom op. Han præsenterede sig så, og fik at vide, at jobbet var besat til anden side.
Så ringede en af de andre kursister på jobbet (alm. dansk navn) og fik at vide at han skulle sende en ansøgning og cv.
Ham den første var selvsagt knust, men sagde at han var vant til den slags. Det er eddermame for latterligt.

Nå, nu skal jeg spille lidt, da torsdag er kvindeaften i stuen, hvilket betyder at jeg kan snige mig væk. Unge mødrer og chokolade er ikke lige min stil...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4615 mr gaijin 15 år siden

#4614 Det er ikke bare latterligt, men diskriminerende. Efter min mening meget værre, end at politiet kalder kriminelle for "perler". Men godt at høre, at det kører på det nye job :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4616 elwood 15 år siden

Hvad er der galt med chokolade ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4617 elwood 15 år siden

Nå jeg kan se Ugen der gak er kommet tilbage, nu kalder de det blot nyhedsministeriet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4618 dyg 15 år siden

Sidder og kigger på Slagtehal 3's forårsprogram. Der er nogle film, som jeg helt sikkert skal opleve.

Det må da også være noget for jer, GI og Elwood. Hvad siger i til følgende om Sukeban Boy:
Det er svært at vurdere, om der er tale om parodi eller bare no-budget Pinky Violence - men dét er faktisk også helt og aldeles hamrende ligegyldigt, for den slasker pat uanset!


De viser også [url= on Wheels[/url] :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4619 Kruse 15 år siden

Har lige fået set det sidste afsnit af den fantastiske serie Firefly. Sidder så nu og ser ekstramaterialet. Det er sgu' ærgeligt at en serie af så høj kvalitet kan blive cancelled. Det ærgrer mig at jeg nu er færdig med serien, og at der slet ikke er flere afsnit, da der er masser af ubesvarede spørgsmål. Dog glæder det mig at jeg stadig har en film til gode, så den skal klart erhverves med det samme. Der er kun en ting at sige om denne serie. Shiny!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4620 wiseguy 15 år siden

Har lige set "El Orfanato" underkæben hænger stadig på brystkassen!!! Damn! det er lang tid siden, jeg har set så god en film!!! Ka' kun dunke mig selv i hovedet over først at ha givet den en chance nu???? Fantastisk film og virkelig et vold gustent lydspor :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: