Gravatar

#5381 Highland Park 15 år siden

#5376: Ja, det er en brutal verden, vi lever i... slet ikke til at bære.
Alt dette had, al denne ondskab... :(

Jeg håber virkelig ikke, at han har ret...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5382 Bony 15 år siden

#5381 - Psyken kan desværre være nem at manipulere med, hvis man trykker de rigtige steder og på de rigtige (forkerte) personer. Jeg tror desværre der er noget om det han siger. Hans refleksioner omkring en eventuel forværring af indvandrer-situationen med f.eks. bander etc. og så en tilfældig terrorhandling på dansk jord, så vil der med garanti blive generaliseret. Der vil måske ikke blive tale om direkte nedslagtninger som dem der er foregået i Rwanda, men der vil højst sandsynligt forekomme optøjer, voldelige demonstrationer, gadeuorden/gadekampe og samtidig større folkelig støtte til fremmedfjendske organisationer som f.eks. Dansk Front, Hells Angels eller deres egne SA'ere AK81. Man vil nok også kunne forestille sig en større politisk opbakning til Dansk Folkeparti pga. deres, i forvejen stramme, indvandrer-politik og jeg er bange for at samfundet som vi kender det, vil blive lammet af frygten for det "ukendte" og "de fremmede". Det er selvfølgelig alt sammen ren spekulation, men det er fandme en skræmmende tanke!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5383 Steffan Rasmussen 15 år siden

Ser WBC efter at have smidt gæsterne ud. Synes det er fedt at Holland slog Den Dominikanske Republik. Talk about upset.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5384 dyg 15 år siden

Sidder og lurer lidt på et Nikon D90, der skal købes, hvis der kommer en god slat tilbage i skat.

I Sverige kan den købes for 7.000kr incl AF-S DX 18-105/3,5-5,6G ED VR + 8GB SD kort + Nikon-taske + Batterigreb... Det er satme billigt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5385 Thomsen 15 år siden

Har lige fået en mail fra Ruggero ("Kannibalmassakren") Deodatos og Lamberto Bavas manager. Han vil sgu bytte plakater med mig. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5386 evermind 15 år siden

#5385
Haha, coolness!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5387 Thomsen 15 år siden

Ja, jeg håber da, at jeg kan lokke et signeret billede af gamle Ruggero ud af ham. Han virker i hvert fald som en utrolig flink fyr.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5388 dyg 15 år siden

Satme for cool :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5389 Highland Park 15 år siden

bony (5382) skrev:
#5381 - Psyken kan desværre være nem at manipulere med, hvis man trykker de rigtige steder og på de rigtige (forkerte) personer.

Så sandt, så sandt... ifølge ham kræver det så blot ikke, at der er tale om de forkerte personer. Det er der, jeg inderligt håber, at han tager fejl.

bony (5382) skrev:
Det er selvfølgelig alt sammen ren spekulation, men det er fandme en skræmmende tanke!

Som jeg ikke tør tænke til ende...
Vi er hvert fald godt på vej i den forkerte retning. En trussel om udvisning for selv de mindste former for kriminalitet kan næppe have den store præventive virkning, og under alle omstændigheder hjælper den ikke ligefrem på de problematiske generaliseringer forankret i hudfarve og deslige.
Og når de kriminelle grupperinger er nået til et punkt, hvor de dræber tilfældige mennesker, fordi de har den rigtige (forkerte) hudfarve og udviser såkaldt mistænkelig adfærd (såsom at lede efter en parkeringsplads, hvilket nok er den mindst mistænkelige adfærd, man kan udvise i København), ja så er det sgu ikke en trussel om udvisning, der er størst behov for. Den er de formentlig pisseligeglade med.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5390 nakalay 15 år siden

#5389 Du mener ikke, det har præventiv virkning at udvise mennesker af landet? Uanset om de vælger at begå kriminalitet på trods af et sådant tiltag, så vil de i al fald have svært ved at begå mere kriminalitet i Danmark efter udvisningen. Og eftersom det jo er en ret lille andel af de ikke-danske statsborgere, der begår seriøs kriminalitet, så vil hver udvisning - så vidt jeg kan regne ud - altså gøre en signifikant forskel.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: