Gravatar

#5391 Highland Park 15 år siden

#5390: Tillad mig at modificere mit udsagn; jeg mener, at det i langt de fleste tilfælde kun vil have en ret begrænset præventiv virkning. Den kriminelle handling har jo fundet sted i det øjeblik, man vælger at udvise den kriminelle. Desuden er det absurd ikke at skelne mellem hvilke former for kriminel handling, der har fundet sted.

Desuden findes der andre måder, hvorpå man kan hindre kriminelle i at begå mere kriminalitet end ved at udvise dem.

Jeg har aldrig påstået, at jeg er ekspert på området eller har den perfekte løsning på problemet, men jeg kan sagtens se, når tingene tilspidses, de forkerte kræfter i form af DF får magten og ordet og fremmedhadet forstærkes.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5392 elwood 15 år siden

Har lige modtaget besked fra chandler75.

så tiany it is time 8-)

nåja og alle jer andre you know who you are.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5393 nakalay 15 år siden

#5391 Jeg kan godt se, hvad du mener (især angående samfundsskadelige partier som DF). På den anden side har udsigterne til et fængselsophold overhovedet ingen præventiv virkning for langt størstedelen af disse mennesker; det er bare et gratis hotelophold. De seriøse præventive tiltag skal foregå, mens disse udsatte individer er børn, hvor der endnu er en chance for at hjælpe dem på rette vej. Er en person først forbi dette stade og endt i seriøs kriminalitet, har jeg ingen etiske problemer med at smide vedkommende ud af landet, såfremt det kan lade sig gøre.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#5394 Michael Andersen 15 år siden

#5392
så tiany it is time


Det lyder som startskuddet til noget stort. Dig klædt ud som Elwood og tiany som Jake. The Blues "Brothers" are back!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5395 dyg 15 år siden

Så er jeg the penguin!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5396 elwood 15 år siden

#5394

Haha!

Nej jeg snakker nu om vores Filmz dress, som er gjort klar 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5397 tiany 15 år siden

elwood (5392) skrev:
Har lige modtaget besked fra chandler75.

så tiany it is time 8-)

nåja og alle jer andre you know who you are.


Ja jeg blev helt glad :)
Nu har vi også kun ventet siden september måned
Valar morghulis
Gravatar

#5398 Highland Park 15 år siden

Nakalay (5393) skrev:
#5391 Jeg kan godt se, hvad du mener (især angående samfundsskadelige partier som DF). På den anden side har udsigterne til et fængselsophold overhovedet ingen præventiv virkning for langt størstedelen af disse mennesker; det er bare et gratis hotelophold.

Det er jeg bange for, at du har ret i, og netop derfor støtter jeg hundrede procent op om de seriøse præventive tiltag i relation til børn, du omtaler nedenfor. Og det er mit indtryk, at der allerede findes adskillige fine (men ikke nødvendigvis tilstrækkeligt mange eller tilpas omfattende, gennemtænkte etc.) tiltag i Nørrebro-kvarteret (fædregrupper, fritidsfaciliteter til de unge (hvor de kan få "vejledning" og ordentlige forbilleder) etc.), men at der mangler mere opbakning og økonomisk støtte fra regeringen til disse, således at de kan omfatte så mange individer, aktiviteter etc. som muligt. Større dialog og samarbejde og bedre integration må være vejen frem i stedet for konstant at opdele befolkningen i "os" og "dem".

Nakalay (5393) skrev:
De seriøse præventive tiltag skal foregå, mens disse udsatte individer er børn, hvor der endnu er en chance for at hjælpe dem på rette vej.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5399 filmz-Kadann 15 år siden

Jeg har lige haft besøg af min søster, svoger og deres unger. Jeg lånte Little Big Planet af en kollega tidligere på ugen og det var et stort hit hos nevøerne.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5400 filmz-Bruce 15 år siden

Er rundt på gulvet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: