Gravatar

#5651 Highland Park 16 år siden

#5650: Hmm... jeg tror, at jeg dropper det. Jeg kan ikke lide, at den er brugt. :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5652 Bony 16 år siden

Uhh, jeg kan mærke at jeg er i et fantastisk humør lige nu. Jeg giver Gene Kelly skylden (jf. "What we saw"-tråden) og det er efter min mening, HELT iorden.

Jeg har fri i morgen, så jeg sidder og luller rundt på fotosider på nettet, mens jeg nynner melodierne fra SITR. What a night! Gotta love it! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5653 wimmie 16 år siden

Hehe...man kommer hurtigt bagefter i denne tråd ;)

Jeg valgte Midnight Meat train og den var faktisk ok. Dog synes jeg slutningen var lidt... hmmm... Men masser af splat og brutale mord med en kødhakker ;)
Vinnie Jones er som skabt til rollen som morderen med kun én eneste replik i hele filmen.
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om
filmens "overnaturlige" element - men det er jo en Clive Barker historie så jeg burde vel have forventet lidt

Jeg har ikke set andre film af instruktøren så jeg havde ikke andet end traileren at forholde mig til. Alt i alt en ok underholdende gyser.

Tiany> Ja, CSI (alle 3) er genialt - jeg har også 6 sæsoner af Las Vegas og venter også bare på at sæson 7 bliver lidt billigere :D
Har 13 sæsoner i alt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5654 filmz-jonasgr 16 år siden

#5652 I looove it :) (sagt på ægte Ole Henriksen maner). Sorry kunne ikke lade være.

Jeg sidder og håber at finder noget ordentligt at bo i når jeg vender tilbage til den fynske hovedstad. Det jeg har fået tilbudt indtil videre har været i Vollsmose og noget nordpå lige ved byskiltet.

Det er ikke sådan når man er vant til at bo inde midt i byen :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5655 Bony 16 år siden

Netop hjemvendt fra en dejlig fototur i vind og blæst og nu sidder jeg og nyder en kæmpe skål havregryn. Delikat. :)

What a day! Good morning, good morning..! :D
Gravatar

#5656 mr gaijin 16 år siden

Drikker kaffe, mens jeg læser og skriver noter til en bog om Bourdieu og det journalistiske felt. Jeg troede ikke, at specialeskrivning var så hyggeligt. Jeg nyder at sidde og arbejde på et halvårsprojekt, der virkelig interesserer mig.

Og så er jeg i ekstra godt humør, fordi jeg har fået bevilget et stipendium til min specialerejse.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5657 dyg 16 år siden

Sidder og arbejder.. Hvem der bare havde tid til at tage på fototur nu :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5658 Thomsen 16 år siden

#5656 - Hey, jamen tillykke med stipendiet da! :-)

Sidder og vrisser lidt i kaffen over PayPals vekselkurs.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5659 filmz-jonasgr 16 år siden

#5656 Cool :) Jeg håber jeg får den samme oplevelse.

Jeg har fået en mail om et arrangement som CaféBiografen afholder angående filmen The Reader. Der kommer nogle og holder oplæg omkring bogen og forfatteren og en fra mit studie holder et oplæg om vejen fra Oprah og til oscarbelønnet film og endelig er der lidt baggrundsviden om kvindelige vagter i KZ lejre etc.
Og så bliver filmen naturligvis vist, men den har jeg set så det er egentlig mest det første jeg er interesseret i og så diskussionen bagefter.
Problemet er bare at jeg ikke ved om jeg kan nå at komme til arrangementet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5660 Bony 16 år siden

Jeg ved slet ikke hvad den film har gjort ved mig, men jeg har været i strålende humør hele dagen. :D

Skriv ny kommentar: