Og venligst, hold Vagttårnet udenfor, selv om ... På en dårlig og ensom aften ude af byen må man jo tage, hvad byder sig. *bliver fjern i blikket*
Hahaha!
Men hov, stop, sig mig lige; har du også en dværg?!
Jeg begynder at føle mig lidt udenfor... og mht. det med erfaringen så ved jeg ikke helt, om jeg bør stole på en mand, der har et gabende åbent kødsår (kønssygdom?) på sin kind og sin hals. :/
#5672: Jeg er ikke overrasket, men jeg er alligevel dybt rystet over, at den slags idiotiske magtmisbrug finder sted i vore dage... han risikerer at få et antal dødsfald svarende til et gennemsnitligt folkemord på samvittigheden. Hvis ellers han da havde en samvittighed... men den slags overlader han jo til Gud.
Shhh, det ved du ikke! (Jeg bor i lejlighed uden specialtilladelse, så ...)
Highland Park (5673) skrev:
Jeg begynder at føle mig lidt udenfor... og mht. det med erfaringen så ved jeg ikke helt, om jeg bør stole på en mand, der har et gabende åbent kødsår (kønssygdom?) på sin kind og sin hals. :/
Vær helt rolig; så længe du ser bort fra Pavens råd og passer på dig selv, er der ingen fare!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Og så husk, at man kan kende kvalitetsdværge på, at de ikke lugter af gær. (De bedste kan iøvrigt købes sort omkring Hobro, hvis det er. Ring evt på 96576200 og hør ad.)
#5671 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5672 gi-jones 16 år siden
#5673 Highland Park 16 år siden
Hahaha!
#5674 Highland Park 16 år siden
#5675 elwood 16 år siden
Slå tråden verbal forulempet dværg op, så kan du se hvor mange filmz'er der faktisk dyrke det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5676 evermind 16 år siden
Shhh, det ved du ikke! (Jeg bor i lejlighed uden specialtilladelse, så ...)
Vær helt rolig; så længe du ser bort fra Pavens råd og passer på dig selv, er der ingen fare!
#5677 lagoni 16 år siden
Derudover har jeg fået pensum til et valgfag, så jeg skal lige læse 600 sider plus lave en lille opgave på 1½ uge. Yeah...
#5678 Bony 16 år siden
#5679 Highland Park 16 år siden
Hehe... bare rolig, min mund holdes lukket af syv pavevelsignede kordrenge...
#5680 Highland Park 16 år siden
Hahaha!
Er der nogen, der har prøvet at ringe? :D