Gravatar

#5661 elwood 16 år siden

Ak ja det ku jeg da godt ha fortalt dig 8-)

Make'em Laugh, make'em laugh, don't you everyone wants to laugh.

det sjovt min top tre er Blues Brothers, SITR, og Blade Runner.

SITR og Blues Brothers deler dog godt nok en første plads, da jeg ikke vil ku afgøre hvilken der er min farvorit.

Men det pudsigt at to af mine film er fantastisk til og få mig i strålene humør, og når så Balde Runner kommer på blir jeg altid melankolsk og lader regnvejret suger mig ind i dens tristsomhed, hvor jeg så senere glædes over regnen når Gene Kelly bliver bemærket af Politibetjenten, fordi han hopper rundt i regnen som en lille dreng 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5662 Michael Andersen 16 år siden

Er lige kommet hjem fra en tur nede på posthuset for at hente en pakke med cd'er. Der var åbenbart en alarm gemt i en af cd'erne, for da jeg på vej hjem gik ind i Blockbuster larmede deres elektroniske alarmer. Jeg gik så hen til kassen og fortalte at jeg en pakke med cd'er i tasken. Fint nok, sagde den unge dame. På vej ud af butikken gik jeg lige hen til den samme pige og sagde at jeg gik ud igen. Fint nok, lød svaret. Jeg gik ud: BIIIP BIIIP.

Da jeg så er kommet helt ned i den anden ende af gågaden kommer der en vagt og spørger om han må se hvad jeg har i tasken, fordi hende fra Blockbuster havde ringet efter en vagt. WTF! Han undskyldte og alt det der, da jeg viste ham hvad jeg havde i tasken og fortalte at jeg endda 2 gange havde gjort Blockbuster-trunten opmærksom på at jeg "larmede", men det var da uden tvivl dagens tåbeligste oplevelse.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5663 elwood 16 år siden

#5662 Damm, det var en af de mere obskør tåbelige.
Gravatar

#5664 Highland Park 16 år siden

#5662: Herre jemini... husk at gemme alarmen. Man kan have meget sjov med sådan en tingest. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5665 Highland Park 16 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5666 elwood 16 år siden

Sidder og hygger mig med og kigge lidt billeder igennem, mens Diana Krall Live In Paris køre på afspilleren.
Gravatar

#5667 evermind 16 år siden

Highland Park (5651) skrev:
#5650: Hmm... jeg tror, at jeg dropper det. Jeg kan ikke lide, at den er brugt. :/

Men så har den jo erfaringen, må du tænke på!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5668 dyg 16 år siden

#5651/5667 - Nu har jeg ikke lige fulgt med.. Er det dværge i snakker om?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5669 elwood 16 år siden

Jeg tror det er hans Vagttårn (er det ikke det den hedder) bog de snakker om.

En dværg kan altid blot tages til et professionel Dværgvaskeri, bare husk og mærke den godt op for guds skyld, glemmer aldrig dengang jeg fik en forkert en med hjem.

Den var satme ikke huslig!

Hehe Good Times
Gravatar

#5670 evermind 16 år siden

nayze (5668) skrev:
#5651/5667 - Nu har jeg ikke lige fulgt med.. Er det dværge i snakker om?

+

elwood (5669) skrev:

Jeg tror det er hans Vagttårn (er det ikke det den hedder) bog de snakker om.

Det er min Absolute Watchmen ... men kunne i princippet lige så godt have været min dværg.

Og venligst, hold Vagttårnet udenfor, selv om ... På en dårlig og ensom aften ude af byen må man jo tage, hvad byder sig. *bliver fjern i blikket*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: