Gravatar

#5681 elwood 16 år siden

Fælleslegatet for Værdigt Trængende i Hobro Kommune

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5682 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg er lige blevet færdig med at teste mit nye TV med "The Dark Knight", i morgen står den på mere test, bl.a. Xbox-spil og lign.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5683 elwood 16 år siden

haha! for helvede jeg kan slet ikke huske det meste af det som blev skrevet i tråden, jeg får latterkrampe over den tråd, Tom Cruise tråd go home!
Gravatar

#5684 Highland Park 16 år siden

#5681: Hehe... :)

#5683: Ja, den er afsindigt morsom!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5685 elwood 16 år siden

ahh.. den her tråd er det eneste sted man kan poste mens man er på svampe uden det opdages....

Genial replik 8-)

Jeg er dog bange for at det er med den her tråd som det er med Remakes, de blir aldrig lige så gode som den originale.

Undersøgelse nr 2 af dværge: Hvis man tænder ild til en dværg råber den meget højt

narkoøgle for satan 8-)

Og jeg kan se det var gi-jones der fik sidste ord i den tråd, ahh det var satme tider.
Gravatar

#5686 Highland Park 16 år siden

Nu kommer jeg til at tænke på everminds dværghistorie, som så vidt jeg husker viste sig at være en and (og dermed ikke en dværg).

I øvrigt er det Saint Patrick's Day i dag, så der er ekstra stor risiko for at støde på plørefulde dværge ude i nattelivet. Pas nu godt på derude folkens!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5687 elwood 16 år siden

Jeg har stadigvæk min Maglight, så de kan bare komme an 8-)
Gravatar

#5688 elwood 16 år siden

Det er ikke hendes skyld, men for dælen det her er nok den dårligste Diana Krall Musik video jeg nogensinde har set!

Quiet Nights

Jeg vil ha stille stående videoer med hende ved et klaver og hendes band i baggrunden, ja eller egentlig bare se noget mere af hende 8-)

Håber de opp'er sig med de andrer videoer.
Gravatar

#5689 Corgan 16 år siden

Jeg har lige fået underskrevet lejekontrakten til min lejlighed. Så burde baglandet være i orden. Så mangler jeg bare at finde noget at bo i i London. Men det er jeg nu ikke så nervøs for.
Gravatar

#5690 tiany 16 år siden

#5688 Det tænkte jeg også da jeg så den video, den er umådelig kedelig.

Nå men jeg har endnu en gang mistet den virksomhed jeg skulle skrive speciale for - åbenbart har jeg en afskrækkende effekt på sådanne nogle. Denne gang er min kontaktperson taget 1½ måned til mellemøsten.
Men nu har jeg besluttet mig for at jeg bare går i gang med at skrive den skide opgave, altså alt det indledende bøvleri og derefter teoriafsnittet, som nok bliver lidt større end først kalkuleret og så må jeg finde en virksomhed senere, der vil smide nogle oplysninger efter mig.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: