Gravatar

#5691 elwood 16 år siden

Ahh det satme træls for dig.

God fornøjelse med opgaven, jeg håber den bliver legen... wait I just dropped something ah there we go dary!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5692 DarkLight 16 år siden

#5690,
Aj noget bæ! Det er jeg sgu ked af at høre. Du har ikke været for tæt på Davenport? Du har vist pådraget dig "The Davenport Curse".
Håber det lykkes!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5693 tiany 16 år siden

#5692 Jeg føler også lidt at jeg er forfulgt af "The Davenport Curse" - men den skulle vel også overføres til en anden, nu da det endelig køre for Davenport og da vi begge bor i Kolding var jeg vel den der var tættest på til at overtage den :)
Valar morghulis
Gravatar

#5694 elwood 16 år siden

Ying og Yang what can I say.
Gravatar

#5695 elwood 16 år siden

Stiftede bekendtsklab med Jim Cramer for nylig i forb. med The Dayli Show, seriøs jeg troede det var en joke, den mand er jo singrene sindsyg og høre på!

Men yderst underholdene 8-)

Ku lige se det for mig, hvis tv2 nyhederne når de havde deres børs eksperte til og fortælle lidt om kurser og deslige, gik amok på den her måde.
Gravatar

#5696 Bony 16 år siden

GITS 2 WEARE BROKAN!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5697 Highland Park 16 år siden

#5695: Ja, han er vanvittig! Jeg mangler dog stadig at se det efterhånden famøse interview, hvor Stewart slagtede ham.

#5696: Det lyder som om, at du får set nogle "Ghost in the Shell"-film i disse dage (for jeg håber da, at du så etteren først), men jeg kan sgu ikke lige tyde udtrykket i enden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5698 elwood 16 år siden

Kan du ikke lige skrive hvad kæresten har modtaget, bliver hel nervøs for du har beslaglagt hele penge kassen til dine ting 8-)
Gravatar

#5699 Bony 16 år siden

#5697 - Den første så vi for et par dage siden - ekstremt fed! Toeren skulle vi se i går, men der var fejl på skiven så maskinen kunne ikke afspille den. Ikke så fedt. Den startede ellers rigtig godt og for fanden hvor den flot! En af de flotteste (ikke HD) animationer jeg har set længe!

#5698 - Øhh..? Var den til mig Elwood? ;)

EDIT: Men du har ret. Jeg har mere eller mindre beslagtlagt "fælleskassen". Far her skal have nyt fotoudstyr. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5700 DarkLight 16 år siden

#5699,
Bagefter kan du jo passende begynde med disse
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: