#5699: Det glæder mig meget at høre, at du kan lide den bony! :) Vi må også se at få liv i din tråd igen. Jeg har bare ikke set noget anime på det seneste...
Jeg forstod heller ikke, hvad manden med monoklen skrev...
#5695: Ja, han er vanvittig! Jeg mangler dog stadig at se det efterhånden famøse interview, hvor Stewart slagtede ham.
Så har du noget at glæde dig til ;) Og det samme med dig elwood, hvis du ikke har fået det set. Aldrig har jeg set Jon Stewart jorde en gæst på den måde som han gjorde. Stewart er en fremragende debattør, og Cramer har ikke en jordisk chance. DR1 havde faktisk et indslag i TV-Avisen om det, og Stewarts kamp mod økonomerne der ikke har advaret.
Men som elwood også nævner så er Cramer lidt vanvittig :) Den montage som The Daily Show lavede med alle de mærkelige lyde og effekter som Cramer bruger i Mad Money-showet er ganske morsom :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5702: NEJ! Du er manden med monoklen! Indrøm det så!
#5703: Jeg så et indslag om interviewet (inkl. klip fra det) i "Deadline". Stewart har fået megen medieomtale oven på interviewet samt ros for sin indsats. Så jeg glæder mig til at se det. Hvad montagen angår, så kan man jo manipulere groft via klipning, men det så da bestemt vanvittigt ud.
Det med monoklen er fra "James Stewart"-afstemningen. Elwood er så skide fisefornem!
Highland, har det med og trække kommentar jeg siger andre steder med ind i andre tråde, så hvis man ik lige følger hans færd, kan det godt forvirrer lidt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5708 - Han har det også med at skrive ret meget. Jeg tror at han sigter efter din plads som den mest aktive. Du fører dog med 698-345, så der er lang vej endnu. ;)
http://filmz.dk/om-os/statistik/5 skrev:
Du fører dog med 698-345, så der er lang vej endnu.
EDIT: Så fik jeg også lige prøvet quote-featuren. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#5701 Highland Park 16 år siden
Vi må også se at få liv i din tråd igen. Jeg har bare ikke set noget anime på det seneste...
Jeg forstod heller ikke, hvad manden med monoklen skrev...
#5700: Ja, det er en fed serie.
#5702 elwood 16 år siden
Si
8-)
Monokle tingen var mere en joke ting for at man sku være en forfinede film kritiker, der ikke ville ha noget med pøblen og gøre.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5703 Kruse 16 år siden
Så har du noget at glæde dig til ;) Og det samme med dig elwood, hvis du ikke har fået det set. Aldrig har jeg set Jon Stewart jorde en gæst på den måde som han gjorde. Stewart er en fremragende debattør, og Cramer har ikke en jordisk chance. DR1 havde faktisk et indslag i TV-Avisen om det, og Stewarts kamp mod økonomerne der ikke har advaret.
Men som elwood også nævner så er Cramer lidt vanvittig :) Den montage som The Daily Show lavede med alle de mærkelige lyde og effekter som Cramer bruger i Mad Money-showet er ganske morsom :)
#5704 Bony 16 år siden
#5705 Bony 16 år siden
Jeg har stadig ikke fanget det med monoklen. Hvor blev det sagt henne?
#5706 Highland Park 16 år siden
#5703: Jeg så et indslag om interviewet (inkl. klip fra det) i "Deadline". Stewart har fået megen medieomtale oven på interviewet samt ros for sin indsats. Så jeg glæder mig til at se det.
Hvad montagen angår, så kan man jo manipulere groft via klipning, men det så da bestemt vanvittigt ud.
Det med monoklen er fra "James Stewart"-afstemningen. Elwood er så skide fisefornem!
#5707 Bony 16 år siden
#5708 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5709 Bony 16 år siden
EDIT: Så fik jeg også lige prøvet quote-featuren. :)
#5710 tiany 16 år siden