Jeg er ikke specielt vild med det, faktisk synes jeg tit at det er forholdsvis klamt, fordi der er alt for meget pålæg på, så jeg vil nok vælge næsten hvad som helst andet, i forhold til smørrebrød. :)
Sandwich-barer har vi vist nok af i omegnen af Kolding, så tror jeg ideen med smørrebrød er bedre.
@wimmie - ja jeg skal bare finde mig et arbejde, desværre er det ikke så nemt i øjeblikket og jeg skal også lige have skrevet kandidaten færdig ;) Min storbror og hans kone leder efter hus i Christiansfeld, men har ikke lige fundet noget der faldt i deres smag.
Bruce, mine tænder løber i vand... Det er netop den retning jeg tænker i. Jeg synes at de ældre altid bliver spist af med ringe mad i plasticbakker, og så har jeg en mulighed for at servere en god, dansk bøf med løg og tyk sovs, eller en god ribbensteg osv. Min farmor bor i lokalområdet, og må ty til min mor for at komme til at handle. Det har medført, at hun næsten aldrig laver mad mere, og bare tager et stykke brød, eller en af Landlords færdigretter fra Rema, som hun har fryseren fyldt af.
Hvis hun og ligesindede nu kunne gi (lad os sige) 25-30 kr. for en god middag, så er jeg sikker på at det kunne blive en succes. Der skal selvfølgelig være mulighed for at få bragt ud så bredt så muligt, og her tænker jeg så fra 6091 - 6093, og muligvis i Kolding, hvis markedet er der, men så skal jeg nok have mig noget personale.
PM mig gerne med erfaringer mht opstart af den slags. Jeg har hørt at kommunen har noget erhvervsrådgivning, som jeg er ved at undersøge.
Idf. er min mor (køkkenleder gennem 30 år) blevet ledig pga. sygdom, og søger fleksjob, og det kunne være en mulighed at få hende med. Hun har ekspertisen jeg skal bruge, og hun er ret åben for idéen, forudsat at hun ikke skal arbejde fuld tid selvfølgelig.
Men i kender mig og mine idéer... Det er altid pengene der er problemet, takes money to make money, så jeg bliver nødt til at forgælde mig med 2 millioner for at kunne realisere det hele. Og min bank har det med at grine af mig, selvom jeg faktisk tjener en pæn slat efterhånden. Men der er jo andre banker. Men krisen taget i betragtning... Nu rambler jeg.. Enough said for now.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6569 Ja hvis du kommer på disse kanter, så skal du smage deres leverpostej med bacon og rugbrød. 58 kr. og der er nok til at blive mæt af i den portion alene.
Og så held og lykke med idéen. Selvom det måske ikke lykkes her og nu, så kan en idé jo altid vokse og udvikle sig og pludselig en dag viser der sig muligheder for at satse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#6561 davenport 16 år siden
Tror idéen er god, for man kører gerne efter smørebrød. Nævn én dansker, der ikke holder af et stykke uspecificeret :D
#6562 wimmie 16 år siden
Men selvom smørrebrød kan være lækkert, så er det bare svært når man ikke er til smør ;D
#6563 dyg 16 år siden
Jeg har intet imod smørrebrød, så længe det kan fåes uden smør.
#6564 wimmie 16 år siden
Mit alternativ på rugbrød under f.eks. hamburgerryg er peberrodssalat :D
#6565 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg er ikke specielt vild med det, faktisk synes jeg tit at det er forholdsvis klamt, fordi der er alt for meget pålæg på, så jeg vil nok vælge næsten hvad som helst andet, i forhold til smørrebrød. :)
#6566 tiany 16 år siden
Sandwich-barer har vi vist nok af i omegnen af Kolding, så tror jeg ideen med smørrebrød er bedre.
@wimmie - ja jeg skal bare finde mig et arbejde, desværre er det ikke så nemt i øjeblikket og jeg skal også lige have skrevet kandidaten færdig ;) Min storbror og hans kone leder efter hus i Christiansfeld, men har ikke lige fundet noget der faldt i deres smag.
#6567 filmz-Bruce 16 år siden
Ellers er lillepigen afleveret og familien er som sædvanlig nede og tårerne triller :( Suk!
#6568 dyg 16 år siden
#6569 davenport 16 år siden
Min farmor bor i lokalområdet, og må ty til min mor for at komme til at handle. Det har medført, at hun næsten aldrig laver mad mere, og bare tager et stykke brød, eller en af Landlords færdigretter fra Rema, som hun har fryseren fyldt af.
Hvis hun og ligesindede nu kunne gi (lad os sige) 25-30 kr. for en god middag, så er jeg sikker på at det kunne blive en succes.
Der skal selvfølgelig være mulighed for at få bragt ud så bredt så muligt, og her tænker jeg så fra 6091 - 6093, og muligvis i Kolding, hvis markedet er der, men så skal jeg nok have mig noget personale.
PM mig gerne med erfaringer mht opstart af den slags. Jeg har hørt at kommunen har noget erhvervsrådgivning, som jeg er ved at undersøge.
Idf. er min mor (køkkenleder gennem 30 år) blevet ledig pga. sygdom, og søger fleksjob, og det kunne være en mulighed at få hende med. Hun har ekspertisen jeg skal bruge, og hun er ret åben for idéen, forudsat at hun ikke skal arbejde fuld tid selvfølgelig.
Men i kender mig og mine idéer... Det er altid pengene der er problemet, takes money to make money, så jeg bliver nødt til at forgælde mig med 2 millioner for at kunne realisere det hele. Og min bank har det med at grine af mig, selvom jeg faktisk tjener en pæn slat efterhånden.
Men der er jo andre banker. Men krisen taget i betragtning... Nu rambler jeg..
Enough said for now.
#6570 filmz-Bruce 16 år siden
Og så held og lykke med idéen. Selvom det måske ikke lykkes her og nu, så kan en idé jo altid vokse og udvikle sig og pludselig en dag viser der sig muligheder for at satse.