Gravatar

#6571 DarkLight 16 år siden

Uh. Dét skal jeg da prøve! ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6572 elwood 16 år siden

Vendt tilbage fra KBH hvor min søster bord, i god behold, har lige pakket hurtigt ud, var inde og se Niels Hausgaard Lørdag aften, og hyggede mig gevaldigt, og man må sige at Signe Svendsen er kommet et godt stykke væk fra hendes Rolle og King periode back in the days.

En sang især hvor hun blot nynnede eller hva man kalder det, var yderst imponerene, fordi det havde en speciel karaktestik over sig.

Niels Hausgaard underholdte med sine Små anekdoter, og der var da en hel del jeg klukkede højlydt over, mens min far var hel færdig af grin hver gang (der var lidt gammeldavs udtryk og refrencher der fløj over hovedet på mig)

Niels Hausgaard kan også en ting, der hmm ja rørte mig dybt, han synger mange sange om politik satirer, kærlighed, og andre små oplevelser, og så pludselig kommer han med en sang, er yderst rørende, og smuk på en gang, handlede om en far og søn, hvor faren havde for travlt med sin karriere, til og værdsætte sønnen, der så gerne ville ha hans opmærksomhed.

når han f.eks. stod på hovedet osv.

Og sangen slutter med at sønnen sidder ved siden af faren, som nu har slanger gennem sin næse, og sønnen der fortæller om alle de ting han gerne ville ha sagt til ham.

Niels Hausgaard havde også gæstevisit, af en ekstrem talentfuld cellist, kan desværre ikke lige huske hendes navn, mener dog Bird blev nævnt, hun var også hel fantastisk med gruppen, som også bestod af en Christian Alvad, der spillede guitar, og andre streng instrumenter.

En rigtig hyglig aften var det i hvertfald.

Lørdag formiddag, inden showet var vi så lige et smut i Malmö og handle lidt ind, tøj, sko diverse, og Algreens Biler!

Og søndag sluttede vi af kanal rundfart inden vi sku hjem.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6573 Bony 16 år siden

#6572 - Det lyder som om at du har haft en skøn weekend herovre i det skønne. :)

Min weekend har stået på at finde den bedste is-oplevelse inden sommeren rigtigt går i gang. Lørdag var vi lige et smut i Fredensborg og den gammeldaws derfra var helt ubeskrivelig god. I dag smuttede vi en tur til Hornbæk og fik Ben & Jerry's isvafler og føj for en gang klatkage med valnød! Valnød i is, en eller anden skal fandme give kvajebajer! Men så kan jeg selvfølgelig også lære at kigge efter hvad jeg bestiller.. :(

Men det er sgu slut med Ben & Jerry's! Never again!

Nå, men heldigvis var det sted tættest på mit hjem, også det sted med den bedste is. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6574 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set Lust, Caution som var en god oplevelse. Det ser dog ud til at de viste klippede udgave af filmen. Det har nok været nogle af elskovsscenerne de har klippet ud (hvilket er fint med mig) og filmen var god nok som den blev vist.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6575 Thomsen 16 år siden

Bruce--> Anede ikke, at de også serverede mad. Jeg har tit haft lyst til at kigge ind, fordi det udefra ligner et godt gammeldaws "brunt værtshus", og dem har jeg en forkærlighed for. Kunne være, man skulle gøre forsøget nu.

Har lige fået mail fra min italienske forbindelse. Han er lige vendt hjem fra Fangorias convention i L.A. og har fået et par af sine klienter (Deodato, Bava Jr.) til at signere billeder for mig. Nice.

Er på vej til check up hos psyk. i Ringsted. Det skal jeg stadigvæk engang imellem, efter jeg røg på hovedet for nogle år siden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6576 mr gaijin 16 år siden

Jeg har lige haft en mystisk oplevelse med en superindflydelsesrig politisk journalist og en japansk mavedanserinde på en tyrkisk restaurant i Akasaka, Tokyo. Jeg er lidt for træt og småberuset til at beskrive i detaljer. Suffice it to say, det var en perfect Lynch-øjeblik.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6577 elwood 16 år siden

tnassertni redyL
Gravatar

#6578 tiany 16 år siden

Er der nogen der set dokumentarfilmen 'Dear Zachary: a letter to a son about his father' og er den så god som jeg har læst andre steder den er?
Valar morghulis
Gravatar

#6579 Takfornu 16 år siden

Er lige kommet fra møde med mine 2 coaches, og det kan klart anbefales frem for en almindelig psykolog, men hold fast hvor føler man sig brugt på den fede måde efter 2 timers intensiv metaltræning og fremtidsplanlægning :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6580 elwood 16 år siden

Metal, eller mental 8-)

Skriv ny kommentar: