#6579 Uden tvivl...jeg er ret sikker på at mange folk der føler sig ramt ville have meget ud af mental træning istedet for dybt gravende psykoanalyse :)
Jeg sad i bussen oppe ved vinduet hjem af, og foran mig kørte en bus til med reklamer for ham her gutten, så hvis nogen er friske på lidt gudsbespottelse, evt. slæbe deres syge hamster med eller ens PS3, og se om den ved Guds hjælp kan blive gjort regionsfri 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
For første gang længe har jeg sat mig og stenet til en fodboldkamp, Barca mod Chelsea. Hold kæft noget lort. 90 minutters skønsom blanding af film, grove frispark og tudefjæse konkurrerende i kategorien "av mor det gør ondt, se jeg løb ind i vinden eller faldt over et græsstrå". Sådan ser det altså ud, når 2 mia. kroner fodboldben mødes.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#6581 Takfornu 16 år siden
#6582 cyberzed 16 år siden
#6583 DarkLight 16 år siden
#6584 cyberzed 16 år siden
#6585 elwood 16 år siden
Jeg sad i bussen oppe ved vinduet hjem af, og foran mig kørte en bus til med reklamer for ham her gutten, så hvis nogen er friske på lidt gudsbespottelse, evt. slæbe deres syge hamster med eller ens PS3, og se om den ved Guds hjælp kan blive gjort regionsfri 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6586 Lady Arwen 16 år siden
#6587 filmz-Bruce 16 år siden
#6588 evermind 16 år siden
Så mangler jeg bare at blive enig med mig selv om en afspiller ... :)
#6589 gi-jones 16 år siden
#6590 Bobby Singer 16 år siden