Jeg har lige modtaget en ny harddisk til min bærbare, så nu står den på geninstallation af Vista og Ubuntu på den, samt udskiftning af harddisk i min PS3, da den overtager 120GB-disken fra min bærbare.
Jeg flipper lidt ud over, at egypterne slår alle deres grise ned, fordi de er bange for H1N1, på trods af at det er fastslået, at den ikke smitter fra grise til mennesker, men kun fra menneske til menneske. In the quiet words of Obelix: De er skøre, de egyptere.
Slapper ellers af med kaffe og Steen Langstrups "Fluernes hvisken". Jeg har ikke læst andet dansk gys end Dennis Jürgensen, så det var ved at være på tide. Men Langstrup er godt nok ikke fantastisk talentfuld. Still... fint nok til en søvnig lørdag eftermiddags underholdning. Det bedste er nok, at jeg får lyst til at pille min egen fiktion op af skuffen igen efter en længere pause.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6645 "Fluernes Hvisken" synes jeg absolut også er en af Langstrups svageste bøger. Jeg kan varmt anbefale både "Blodets Nætter", "Pyromania", "Kat" og "Forvandling".
Resten af hans bøger synes jeg ikke vildt godt om. Dog har jeg endnu ikke læst "Måne, Måne", som ellers lyder ret interessant.
men nu er jeg kommet hjem og han har fået det meget bedre han kommer måske hjem på mandag men ellers skal jeg til at finde nogle film i min samling med Jason Statham som jeg skal se i næste uge så skal jeg se en film med min mor (Indinana Jones og krystalkraniets kongerige) så kommer der den bedste krimi serie i aften nemlig Barnaby
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#6641 davenport 16 år siden
#6642 filmz-Kadann 16 år siden
#6641 -
Nah, det overlod jeg til damerne i mit selskab og holdt mig til kolde øl i stedet.
#6643 MOVIE1000 16 år siden
#6644 mr gaijin 16 år siden
#6645 Thomsen 16 år siden
Slapper ellers af med kaffe og Steen Langstrups "Fluernes hvisken". Jeg har ikke læst andet dansk gys end Dennis Jürgensen, så det var ved at være på tide. Men Langstrup er godt nok ikke fantastisk talentfuld. Still... fint nok til en søvnig lørdag eftermiddags underholdning. Det bedste er nok, at jeg får lyst til at pille min egen fiktion op af skuffen igen efter en længere pause.
#6646 Bobby Singer 16 år siden
#6647 Herrguth 16 år siden
Resten af hans bøger synes jeg ikke vildt godt om. Dog har jeg endnu ikke læst "Måne, Måne", som ellers lyder ret interessant.
#6648 tiany 16 år siden
I aften kommer en veninde på besøg og så skal vi sidde og lave tøsefnider igennem hele Twilight :)
#6649 MOVIE1000 16 år siden
men nu er jeg kommet hjem og han har fået det meget bedre han kommer måske hjem på mandag men ellers skal jeg til at finde nogle film i min samling med Jason Statham som jeg skal se i næste uge så skal jeg se en film med min mor (Indinana Jones og krystalkraniets kongerige) så kommer der den bedste krimi serie i aften nemlig Barnaby
#6650 tranberg 16 år siden
Haha - jeg troede jeg var den eneste under 60, der ind i mellem nyder at se Barneby :P
What do you know!