Gravatar

#7311 Highland Park 16 år siden

cyberzed (7301) skrev:
#7299 Peter og Ulven, som i de steder hvor man kan komme til det skriger man som en gal over alt man kan komme til istedet for at sætte sig stille ned og vurdere om det nu også er noget man skal skrige over. Folk blæser den ene sag efter den anden op til at være noget der krænker deres liv etc. selvom de måske aldrig har været in nærheden af det de blæser op om.

Tak for din kompliment. Jeg synes nu, at jeg har ret til at blive forarget og vred over det, jeg vil. At du vælger at gå op i min reaktion siger mindst lige så meget om dig, som min reaktion gør om mig. Naturligvis vedkommer det mig, at der er sindssyge fartbøller, som slipper med lav straf for derefter at blive sat ud i trafikken igen. Vi skal alle færdes på gaderne og vejene her i Danmark, og det kan lige så vel gå ud over dig eller mig som en hvilken som helst anden person. Hvad dette har med historien om Peter og Ulven at gøre, kan jeg ikke se.

cyberzed (7301) skrev:
Hvis man bliver taget for noget ulovligt en gang er det så ensbetydende med at man er stemplet for livet som "psykopaten bag et rat" som anden vil have sagt? Hvis jeg stjæler noget i et supermarked er det så ensbetydende med at jeg tømmer butikken en dag for nu har jeg jo vist at jeg vil stjæle?

Manden havde kørt påvirket af narkotika og dræbt en medtrafikant. Kalder du det en mindre foreteelse?
Og hvad pokker har det at stjæle noget i et supermarked med denne voldsomme sag at gøre?
Bemærk at jeg kalder ham for en psykopat, eftersom han var kendt for hasarderet kørsel (og dermed gentagne gange har sat andres liv i fare) og to gange har dræbt et andet menneske i trafikken. Min bemærkning kommer oven på det der er sket - ikke en stempling der vil følge ham resten af livet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7312 PredatorX 16 år siden

Sort...?

Tak! Fedt du kan lide det:-) Vi er også ret glade for det selv.. Det endte med at blive ret specielt, uden at være påtaget mærkeligt hehe

Lige nu er det lidt en død periode hehe, men jeg håber på at være ude i August, hvor vi så vil kunne spille live igen fra september af eller noget. Ellers regner vi med at lave DK mini tours imellem Januar og Marts, hvor jeg med sikkerhed er ude:-D Det havde været fedt at kunne være mere aktive op til album udgivelsen, men vi får trods alt mest ud af at spille nogle måneder efter at albummet er udgivet, så jeg tror ikke folk som sådan mærker så meget til det i sidste ende... :-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7313 Highland Park 16 år siden

Suk... så gik man glip af dette:[url=
VON]http://www.zentropa.dk/index.php?pageid=222&newsid=39]VON TRIER-AUKTION[/url] :(

Nå, men til gengæld kan man nu købe "Antichrist"-T-shirts og -plakater.

Det undrer mig i øvrigt, at der ikke har været en "Antichrist"-konkurrence her på Filmz.
Gravatar

#7314 filmz-Bruce 16 år siden

#7312 The Black Album ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7315 Takfornu 16 år siden

Puuuha endelig fyraften :) ... Nu vil jeg tage hjem og få noget søvn ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7316 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg er ved at være træt af at jeg ikke har modtaget min Ipod fra UK. Den blev sendt den 8. Maj og er ikke kommet endnu. Sælgeren (en E-bay butik) siger at jeg bliver nødt til at vente til d. 28 Maj før de kan gøre noget. Derefter vil de prøve at finde frem til den og forhåbentlig i sidste give erstatning hvis det er tilfældet at de ikke kan finde den. Jeg tror den er gået tabt et sted undervejs, hvilket jo kan skyldes mange ting. Irriterende det er det dog.

Og så har Amnesty indtaget Odense. Jeg blev som sædvanlig lige stoppet 3 gange (hvilket er lidt for mit vedkommende). Og blev også stoppet af et par andre sælgere. Jeg tror jeg bliver nødt til at se mere sur ud når jeg går rundt i gågaden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7317 Highland Park 16 år siden

jonasgr (7316) skrev:
Jeg tror jeg bliver nødt til at se mere sur ud når jeg går rundt i gågaden.

Du siger bare til, hvis du får brug for lidt undervisning. ;)
Gravatar

#7318 elwood 16 år siden

Fake en mobil samtale, den har jeg før brugt med stor succes 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7319 elwood 16 år siden

[url= Alfred har svaret[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7320 Lady Arwen 16 år siden

keder mig helt vildt! hører lidt musik og glæder sig over at der er 2 uger til næste eksamen.. skal ud og købe tøj imorgen tror jeg.... :)
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: