Jeg overvejer at købe en ny bærbar, og så kunne det jo passende være en med blu-ray drev. Er der nogen, der ved, om blu-ray drevet i en Sony Vaio viser film i en god nok kvalitet til sammenligning med f.eks. en PS3?
#7391 Jeg har en Sony Vaio, men dens blu-ray drev kan ikke følge med til at vise filmene uden at hakke i 1920x1080. Virkelig fedt. Måske det er Vistas skyld. Måske man kan få en kraftigere Vaio!?!? Om den kan afspille til TV bedre, kan jeg ikke sige. Skal ihvertfald have Windows 7 installeret snart.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#7392 Ja, mon ikke Windows 7 kan hjælpe lidt. Det ser i hvert fald ud til at være det bedste på markedet, hvis man mangler en god pc, der kan dække lidt af sulten efter blu-ray.
Har haft en travl dag, med masser af biblioteksbesøg og opgave skrivning.
Så var vi et smut forbi ejendomsmægleren og skrive under på købsaftalen, så nu er det helt officielt. Dejlige 137kvm + 56kvm kælder i anden række til fjorden, det bliver totalt rart.
#7394 Det lyder virkelig lækkert (boligen, ikke opgaveskrivningen). Kan godt forstå, du er spændt. Tillykke med det! :)
Sidder selv og overvejer et tilbud, jeg har fået fra en forlægger, som er begyndt at rykke mig for at svar. Jeg skal foretage nogle mindre ændringer i bogen og smide en andel af finansieringen på bordet, som nok løber op i 8-12.000 kr.
Jeg kan dog selv udgive den langt billigere og have den fulde kreative frihed, selv om det selvfølgelig aldrig er dumt at have et forlag i ryggen. Og jeg ved sgu heller ikke, hvor jeg lige skal få de penge fra ...
EDIT: Jeg sælger ikke seksuelle ydelser af nogen art, bare inden nogen får fikse idéer. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har modtaget Don Winslows bog Power of the Dog eller som den hedder på dansk I hundenes vold. Den er vundet i en konkurrence og hvilken bog at vinde.
Det er den samme forfatter som også har skrevet The Winter of Frankie Machine som er ved at blive filmatiseret med Robert De Niro i hovedrollen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#7391 mr gaijin 16 år siden
#7392 filmz-Bruce 16 år siden
#7393 mr gaijin 16 år siden
#7394 tiany 16 år siden
Så var vi et smut forbi ejendomsmægleren og skrive under på købsaftalen, så nu er det helt officielt. Dejlige 137kvm + 56kvm kælder i anden række til fjorden, det bliver totalt rart.
#7395 evermind 16 år siden
Det lyder virkelig lækkert (boligen, ikke opgaveskrivningen). Kan godt forstå, du er spændt. Tillykke med det! :)
Sidder selv og overvejer et tilbud, jeg har fået fra en forlægger, som er begyndt at rykke mig for at svar. Jeg skal foretage nogle mindre ændringer i bogen og smide en andel af finansieringen på bordet, som nok løber op i 8-12.000 kr.
Jeg kan dog selv udgive den langt billigere og have den fulde kreative frihed, selv om det selvfølgelig aldrig er dumt at have et forlag i ryggen. Og jeg ved sgu heller ikke, hvor jeg lige skal få de penge fra ...
EDIT: Jeg sælger ikke seksuelle ydelser af nogen art, bare inden nogen får fikse idéer. ;)
#7396 Highland Park 16 år siden
#7397 evermind 16 år siden
Dén, selvfølgelig! :)
#7398 Highland Park 16 år siden
#7399 filmz-jonasgr 16 år siden
Det er den samme forfatter som også har skrevet The Winter of Frankie Machine som er ved at blive filmatiseret med Robert De Niro i hovedrollen.
'Cause I'm evil"
#7400 Kiksmann 16 år siden