Gravatar

#8931 Kiksmann 15 år siden

Jeg har to meget umulige børn som er meget billige til salg, og dette uden retur ret de første 48 timer.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#8932 davenport 15 år siden

Er de ikke ordentlige?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8933 Ericmase 15 år siden

Hvad jeg laver nu? Okay her er svaret. :) Er lige kommet hjem fra Blå Sommer og det var for fedest, jeg har også lige set "Mumien: Drage-Kejserens Grav" igen og jeg skal til Indonisien i morgen. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8934 davenport 15 år siden

Tjek lige den her: http://shopafx.com/stwareofjeja.html

Havde jeg bare 1500,- jeg ikke kunne få brugt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8935 mr gaijin 15 år siden

Her gik jeg rundt og troede, at jeg var lykkelig. Men hvordan kan jeg være det, når jeg ikke ejer den? Tak for lort! :P
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8936 colocho 15 år siden

Sidder og laver noget tysk, ikke lige yndlings sproget her, men ska bruge det på b-niveau for at komme ind på uni. Lucky me :-)

Så hvis nogen derude er god til tysk, giver denne lille tekst mening?

In Trier erlebt man die Vergangenheit. Die Römer besetzten den Stadt und viele Monumente gebauten. Viele Ruinen existieren noch. Sie erzählt der Geschickte des Stadt. Überall studieren Museumskuratoren diese Historie. Das Geschäfte Verkäuferin Postkarte. Und Das Restaurants servieren Wein. Im Mittelalter die Stadt auch eine Rolle gespielt. Leben was gut und sicher. Die Kirche hält die Stadt sicher. Der Mosel bedeutete eine Menge, Handel blühte, und der Bewohnern eine menge Ausländern trefft.

Er nemlig min smukke oversættelse til imorn..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#8937 gi-jones 15 år siden

Jeg undrer mig lidt. Burde man ikke kunne ringe til Politiet på 114? Som det ser ud lige nu har jeg slet ikke mulighed for at komme igennem til dem - får bare den der anstrengende fejltone med de tre bip.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8938 davenport 15 år siden

Hvad skulle du med Der Polizei i nat????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8939 gi-jones 15 år siden

Jeg havde en uheldig oplevelse med en idiot i biografen i går, til Harry Potter af alle ting. Han sad bag ved mig og generede højlydt, og bevidst, hele salen med sit sugerør. Så jeg vendte mig om og bad ham holde op (muligvis i en lidt hårdere vending, heh). Resultatet var i hvert fald at han efter filmen begyndte at slå mig og rent faktisk verbalt truede med at slå mig ihjel. Virker lidt lamt når jeg ser tilbage på det nu, men han var én af dem der, der ikke går væk af sig selv, så jeg tog min telefon og ringede til alarmcentralen på stedet. Og da jeg så begyndte at snakke med politiet og fortælle om det forduftede han naturligvis lige så stille.

Min intention var så at lave en decideret anmeldelse da jeg kom hjem igår, men der fandt jeg så ud af at man tilsyneladende ikke bare kan ringe 114...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8940 lagoni 15 år siden

#8939 - lyder ikke rart. Mht 114, så var der fornylig problemer med nummeret, kan være de ikke har fået det ordnet. Derudover skulle det vist være problematisk at ringe dertil med mobiltelefon (supergenialt for der er jo ikke mange danskere der bruger sådan en jo).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: