Gravatar

#9051 Bony 15 år siden

#9049 - For at det ikke skal være løgn, så er der faktisk grise her hvor jeg bor. Vores nuværende lejlighed ligger ved en gård. To store fede svin. Men jeg tror at ejeren bliver ked af, hvis jeg slagter hans svin. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9052 mr gaijin 15 år siden

Læser anmeldelser af den britiske politiske satire "In the Loop". Det ser ud til at være det sjoveste på denne side af "Dr. Strangelove".

http://www.rottentomatoes.com/m/in_the_loop/

http://movies.nytimes.com/2009/07/24/movies/24loop...

Den er fluks røget ind på toppen af min must see-liste. Hvis den virkelig er så god, som de påstår, kan en diamant som den redde hele filmåret 2009 for mit vedkommende.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9053 dyg 15 år siden

Et par af mine venner er i Japan lige pt. og har spurgt om der er noget, jeg skal have med hjem fra Japan. Så nu sidder jeg og tænker om der ikke er noget spændende, som jeg kan "bruge".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9054 filmz-jonasgr 15 år siden

#9052 Ja jeg har også lige hørt Peter Travers' anmeldelse af den. Det ser ud til at det er indiefilmenes år. Som Travers siger det så er de film som der i øjeblikket bliver udgivet af de store selskaber: Crap.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9055 Kruse 15 år siden

Jeg fik snakket med banken tidligere i dag. Der har åbenbart været mistanke om misbrug af mit visa/dankort, så den er nu blevet spærret. Nu skal jeg bare vente en uges tid for at få mit nye kort + at jeg så også får en ny pin-kode som jeg skal til at huske. Det er irriterende, men det er da selvfølgelig bedre end at folk misbruger mit kort.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9056 MOVIE1000 15 år siden

#9055 var da en kedelig nyhed.
jeg er ved at se Alletiders Jul kunne ikke finde en film jeg lige skulle se så hvorfor ikke en julekalender.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9057 wiseguy 15 år siden

Just hjemvendt fra en uges ferie i sommerhus i Blåvand. En uge helt uden kontakt til en pc'er :o)
Det har været sundt, masser af tid til familien og jeg har sågar læst i en bog!!
Men nu skal der samles op ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9058 Thomsen 15 år siden

Puuuh, er en lille smule pløret :-)

Vi har haft besøg af kærestens barndomsveninde og hendes kæreste. Har set meget lidt frem til det, dels fordi kæresten altid bliver sindsygt stresset, når vi skal holde et eller andet, dels fordi venindens kæreste absolut ikke er min kop te (smart sælgertype, der aldrig åbner samtalen og stiller spørgsmål til andre, men i stedet elsker at fortælle om sig selv). Jeg kunne ærligt talt bedre lide hendes eks. Det er selvfølgeligt lidt af et problem, men mod min forventning blev det faktisk en ret hyggelig aften, og den "nye" kæreste tøede så meget op, at vi kunne være sammen på tomandshånd. Jeg endte endda med at måtte finde mine restaurerede plakater frem, så han kunne se dem, og den slags tager naturligvis kegler hos gammelnørd her. :-)

Det er sjovt, for jeg har ellers altid kunne snakke med Gud og hver mand, fra landets absolutte erhvervstop til hardcore rockere, og kunne pejle mig fint ind på folk og finde et fælles grundlag - men indtil i aften er det ikke lykkedes med ham. Måske er jeg bare blevet så gammel, at jeg ikke gider at lægge den samme indsats længere, hvis jeg ikke føler ind umiddelbar respons og gensidig interesse?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9059 wimmie 15 år siden

#9058

Den slags situationer kender jeg godt. Der er ikke noget være end et kedeligt påhæng; har selv en venidne der har en kæreste der er næsten umulig at snakke med.
Men godt at aftenen alligevel blev hyggelig :)

Jeg har endelig fået ferie... 2 uger; hvoraf den første uge naturligvis kommer til at gå med bryllupsplanlægning og 2. uge bliver ren og skær afslapning - og masser af nye film :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9060 gi-jones 15 år siden

Jeg hader sociale arrangementer hvor det forventes at jeg taler med folk bare fordi de er der. Der er noget af det værste. Hvis jeg ikke har noget interessant at snakke med dem om, hvorfor bliver vi så ikke allesammen bare hjemme? Måske er jeg bare associal, men jeg foretrækker en filmz-julefrokost med folk der deler mine interesser fremfor en intetsigende familiemiddag med kærestens søsters fodboldgale kæreste. Thats just me.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: