Gravatar

#9231 wiseguy 15 år siden

Er lige cyklet på arbejde i det vildeste regn og tordenvejr!!! Jeg kører rundt med den store Winther-cykeltrailer på slæb (til at ha’ 2 af ungerne i). Jeg skal hilse at sige at sådan et skrummel virker glimrende som drivanker, når man kommer op imod vinden!!! Anyways regntøjet holdt stand og nu sidder jeg på min pind i tørvejr.

Har lige fået mail fra biblioteket: ”Watchmen” ligger klar til mig :P
Havde tænkt mig at læse tegneserien, inden jeg bestilte filmen, men det ødelagde Bruce og evermind i går aftes, så der blev D.C. udgaven bestilt hos Axel. Men nu kommer det hele jo til at klappe ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9232 filmz-Utyske 15 år siden

#9231 -

God fornøjelse med tegneserien, det er virkelig god læsning. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9233 dyg 15 år siden

#9227 - Jeg skyndte mig at forære den væk, så jeg kommer nok aldrig til at se den igen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9234 wiseguy 15 år siden

#9232 Jeg glæder mig også til at få fri, så jeg ka få den hentet.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9235 evermind 15 år siden

wiseguy (9231) skrev:
Havde tænkt mig at læse tegneserien, inden jeg bestilte filmen, men det ødelagde Bruce og evermind i går aftes, så der blev D.C. udgaven bestilt hos Axel. Men nu kommer det hele jo til at klappe ;o)


We aim to please! ;)

(Jeg burde snart kontakte Zack Snyder og rykke for min andel af overskuddet ... :P)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9236 wiseguy 15 år siden

#9235 helt klart ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9237 evermind 15 år siden

wimmie (9219) skrev:
#9217
Men ja, Fru Zombie er også ok (Det lyder jo næsten som om jeg er blevet gift med Evermind ;)


Welcome to slavery! Jeg tror også, jeg vil kræve af min kæreste, at hun stiller som en "Corpse Bride", hvis vi skal giftes. ;)

Kommer der en anmeldelse af weekendens bryllupsfest i en "What (bemærk, at jeg ikke skriver "who", det ville ikke være zombie-agtigt nok) we married"-tråd? :)

"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9238 cyberzed 15 år siden

Sidder lige nu og nyder regn og torden inden jeg skal igang med at pakke computeren og ps3'en. Turen går mod Malmö hvor en lille flok nørder mødes til hygge, øl og ikke mindst spille computer :) Er sgu en meget god måde at mødes med gamle venner.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#9239 Takfornu 15 år siden

# 9235 Du kan da bare stå for DC (Danish Cut I mean) versionen ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9240 tiany 15 år siden

Der var ikke rigtig noget at lave på arbejde i dag, så jeg tog hjem igen. Så det blev til sølle 3 timer i stedet for de 8 planlagte. Men så kan jeg i det mindste få lavet lidt på specialet i stedet for. Planen er jo at aflevere om 3 uger og jeg mangler stadig 20 sider :|
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: