Gravatar

#9241 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg sidder og stener lidt på jobbet. Der er ikke ligefrem travlt herinde, hvilket ikke er sundt for mit dankort, så jeg kom lige til at bestille et par film og sæson 1-3 af "Veronica Mars".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9242 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg har lige kontaktet eBay da der er en butik på deres side der skylder mig penge. Jeg har dem mistænkt for at lyve for mig, idet de har sendt det samme standardsvar 5 gange nu, med at de har sendt en erstatningspakke til mig og vil kontakte royal mail for at løse problemet. Nu er min tålmodighed brugt op, og jeg vil have mine penge tilbage.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9243 dolphinfriendly 15 år siden

#9196

Rolig nu - der er en masse andre influenzatyper, der er i omløb i øjeblikket. Jeg har selv været rigtigt syg i to uger, plus rigtigt mange af mine venner og bekendte har været det - og det var ikke svineinfluenza, men bare en hårdere influenza, end man som dansker er vant til. Har aldrig selv prøvet at være febersyg så længe, men det sker jo.

Hvis du har svineinfluenza, er du vist heller ikke i tvivl. :)

Gravatar

#9244 Yoda 15 år siden

#9241

"Veronica Mars" = god investering ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9245 filmz-jonasgr 15 år siden

#9244 Det er det helt bestemt. Bare synd den fik den dårlige behandling i 3. sæson.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9246 filmz-Utyske 15 år siden

#9244/9245 -

Bestemt, jeg har set serien igennem en enkelt engang og kan sagtens klare et par ekstra gensyn. :)

Det er virkelig synd at den blev dræbt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9247 Herrguth 15 år siden

#9241 Hvor købte du dem fra? Jeg mangler nemlig stadig selv at få købt og set 3. sæson, så den vil jeg jo gerne finde det billigste sted.
Gravatar

#9248 filmz-Utyske 15 år siden

#9247 -

Jeg tog chancen og bestilte fra Second Spin, dem der sælger brugte film, da det ubetinget var det billigste sted hvor jeg kunne få alle tre, samlet.

Axel ser dog ud til at være det billigste sted, hvis du kun skal have sæson 3, men den koster stadig omkring 200 kr.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9249 tiany 15 år siden

#9243 Næ jeg tror egentlig ikke man er klar over det, hvis man har det. For symptomerne på influenza A er de samme som ved normal influenza.
Valar morghulis
Gravatar

#9250 danschier.dk 15 år siden

Har lige opdaget, at sidste gang jeg besøgte denne tråd var ved indlæg #2680.
Så ved jeg hvad jeg skal lave de næste par timer...

Skriv ny kommentar: