Gravatar

#9681 wimmie 15 år siden

Kun til Odense? Men jeg bor jo i Assens ;)

Vores stue er bare ikke særlig egnet til gæster...ikke mere end et par stykker foran tv'et i hvert fald.
Men hvis vi kunne skaffe noget á la det vi var i til julefrokosten (eller netop det vi var i), så kan jeg sagtens hjælpe med at arrangere; kørsel, madlavning (på eget ansvar) osv.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9682 davenport 15 år siden

Jeg har godt nok pladsen, både ude og inde, men jeg tror godt nok Obersten ville betakke sig. (Jeg kan selvfølgelig lade hånden opdrage, i den forbindelse....)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9683 gi-jones 15 år siden

#9682: Vi kan også splejse om at sende Obersten på kur i et eller andet fjernt hjørne af landet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9684 Michael Andersen 15 år siden

bruce (9669) skrev:
Nu vil jeg i seng og fejre, at DVDBeaver har lavet et link til en anmeldelse på Cinefil :) Man skal dog lede efter det ;)

De fik ikke helt dit navn: "thanks Femming!" ;D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9685 Michael Andersen 15 år siden

#9683 Siger du, hun er fed???????????
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9686 HonoDelLoce 15 år siden

Michael Andersen (9684) skrev:
De fik ikke helt dit navn: "thanks Femming!" ;D

Total nyt yndlings-navn til Bruce ! Femming.. *That gives me tears in the eyes*

gi-jones (9683) skrev:
#9682: Vi kan også splejse om at sende Obersten på kur i et eller andet fjernt hjørne af landet :)

Det skider jeg på, hvis der er den slags indsamling til at sende fruerne ud af huset, så ligger jeg gerne hus til ! (altså, til sammenkomsten, ikke fruerne :D)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9687 MOVIE1000 15 år siden

:( det var hårdt i skolen vi kiggede kun på hinanden og sagde hvem man var også fik vi 4-5 bøger.
MEN blev rigtig glad for i sidste time havde vi medier og lærerne fortalte hvad vi skulle lave i årets løb det eneste de sagde var LAVE/SE FILM. YEEEEEEEESSSS (det der yes var ind ei mit hovede fuck jeg blev glad, men så da vi snakkede om film, gad lærerne ikke tage min hånd fordi jeg vidste alt det de spurgte om:()
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9688 mr gaijin 15 år siden

Jeg var til det sidste møde med min specialevejleder i dag. Han var utrolig positivt stemt over det, jeg har skrevet indtil videre. Han sagde endda, positivt ment, at han til tider blev så grebet af indholdet, at han glemte, at det var et speciale. Det lover i hvert fald godt. Så håber jeg bare, at censor er lige så positiv. Men hvem ved.

Tror lige, at jeg vil belønne mig selv ved at bestille en blu-ray :) Og så få skidtet afrundet inden deadline i starten af september.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9689 evermind 15 år siden

#9688 Det lyder fandeme i orden! Held og lykke, selv om det jo nok næppe bliver nødvendigt. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9690 gi-jones 15 år siden

#9685: Det ville vist ikke være klogt at sige til én der bliver kaldt Obersten :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: