Er det på BD? Jeg købte som bekendt selv den dér dvd-digipack for en flad 50'er forleden. Det er godt nok længe siden, jeg sidst så filmen, og jeg var af en eller anden grund ikke helt tilfreds dengang, men der var, hm, en eller anden kosmisk fornemmelse, der sagde mig, at jeg skulle prøve igen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har ikke bestilt BD's i lang tid, well gik ind og lavede en preorder på This is SPinal tap Pimp edition, men det var mest fordi at ellers glemte jeg det sikkert, og den udgave skal jeg bare HA!
men ellers satme lang tid siden jeg har bestilt noget, hmm må se på det efter jeg er færdig emd mit lile photoshop projekt.
Argg jeg sulten skal også ned og ha fundet noget mad.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Braveheart (Paramount) Gladiator (Paramount) M*A*S*H (20th Century Fox) State of Play (Universal) The New World: Extended Cut (New Line) Requiem for a Dream (Lionsgate) Silverado (Sony) Amadeus: Director's Cut (non-Digibook) (Warner Brothers) An American Werewolf in London: Full Moon Edition (Universal) Easy Rider (Sony) Misery (MGM/UA) Pierrot le fou (Criterion Collection) The Dark Crystal (Sony) Labyrinth (Sony) The Wizard of Oz: 70th Anniversary Ultimate Collector's Edition (Warner)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
State of play ahh det var det jeg sku huske, jeg skal ha set den amerikanske udgave, og set hvo'en de klare det, i forhold til den sublime britiske mini serie.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9691 filmz-Bruce 15 år siden
#9684 & 9686 Hehe :)
#9692 mr gaijin 15 år siden
Apropos 'fandeme', så endte jeg med at bestille "The Ninth Gate". Der må være et eller andet kosmisk på spil, når du bander, evermind :p
#9693 evermind 15 år siden
Er det på BD? Jeg købte som bekendt selv den dér dvd-digipack for en flad 50'er forleden. Det er godt nok længe siden, jeg sidst så filmen, og jeg var af en eller anden grund ikke helt tilfreds dengang, men der var, hm, en eller anden kosmisk fornemmelse, der sagde mig, at jeg skulle prøve igen. :)
#9694 mr gaijin 15 år siden
#9695 elwood 15 år siden
men ellers satme lang tid siden jeg har bestilt noget, hmm må se på det efter jeg er færdig emd mit lile photoshop projekt.
Argg jeg sulten skal også ned og ha fundet noget mad.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9696 filmz-Bruce 15 år siden
#9697 elwood 15 år siden
eller køre i The Blues Mobile ?
8-)
#9698 filmz-Bruce 15 år siden
Braveheart (Paramount)
Gladiator (Paramount)
M*A*S*H (20th Century Fox)
State of Play (Universal)
The New World: Extended Cut (New Line)
Requiem for a Dream (Lionsgate)
Silverado (Sony)
Amadeus: Director's Cut (non-Digibook) (Warner Brothers)
An American Werewolf in London: Full Moon Edition (Universal)
Easy Rider (Sony)
Misery (MGM/UA)
Pierrot le fou (Criterion Collection)
The Dark Crystal (Sony)
Labyrinth (Sony)
The Wizard of Oz: 70th Anniversary Ultimate Collector's Edition (Warner)
#9699 elwood 15 år siden
#9700 Thomsen 15 år siden
Er ved at koge kartofler til svensk pølseret. Luv dat shit!
Jeg tror, jeg vil drikke mig en kop bønne og læse lidt videre i Stieg Larsson, mens jeg venter.