Gravatar

#9751 Thomsen 15 år siden

#9716 - Jeg er næsten lige begyndt på den samme, altså den med ild - ikke tis. Han skriver ret fængende, ham Larsson (eller skrev).

#9738 - Må jeg anbefale at supplere med et par sølvpapirssokker? De holder varmen (hvis man vender den rigtige side indad), beskytter mod fjendtlige efterretningstjenesters forsøg på at overtage kontrollen med dit fodtøj, og så er de gode og have, hvis man pludseligt finder sig selv i den situation, at man skal stepdanse for at redde livet.

Jeg drikker kaffe (so what's new?) og kigger i aftenskolekatalogerne. Jeg har besluttet mig for at tage et kursus i italiensk her i efteråret. Det er min pligt som nørd. Det er alt for mange italienske film, jeg ikke kan forstå, og som formentligt aldrig kommer ud på dvd andre steder.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9752 gi-jones 15 år siden

#9749: Sig til hvis du finder nogen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9753 Takfornu 15 år siden

Yep ! Smider links din vej :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9754 dyg 15 år siden

#9751 - Det lyder godt, så skynder du dig at lave undertekster til alle de film, der ikke kommer uden for Italien :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9755 filmz-jonasgr 15 år siden

#9751 Jeg har faktisk gået med de samme tanker, at lære italiensk. Indtil videre er det kun blevet til nogle podcasts hvor man lærer de basalle ting.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9756 Highland Park 15 år siden

Jeg sidder og drikker kaffe, mens jeg lytter til Rumpistol, studerer Strøm-festivalens progam samt læser indlæg på Filmz. Det skærer i mit hjerte, at Bony har lagt kaffen på hylden (kætter!)... *snøft* :(

Man skal have en last Bony! Og det bliver sgu ikke bedre end en luksuriøs kop kaffe kærligt brygget på friskkværnede kvalitetsbønner i en stempelkande.
Men du hældte jo også mælk i... ak ja...

Jeg er dog helt med på det med at droppe sukkeret. Det har jeg selv gjort for længst, og jeg savner sgu ikke skidtet. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9757 cyberzed 15 år siden

HVAD hvordan har jeg misset at du har lagt kaffen på hylden, Bony!!! det ska' man da ha'!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#9758 Highland Park 15 år siden

#9757: Han skrev det i nat i "Hvad vejer du nu?"-tråden.

Jeg mistænker ham også for at være gået fra snøvsen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9759 filmz-Bruce 15 år siden

Sidder og ser Gentlemen Prefer Blondes med lillepigen og er aldeles glimrende underholdt af hr. Hawks fornemmelse for musical og komedie under en hat.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9760 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg har også droppet kaffe for lang tid siden. Det bliver højst til en kop hvis jeg er på besøg hos nogle eller til fester. For mit vedkommende er det fordi jeg egentlig ikke synes at kaffe smager supergodt. Så nyder jeg hellere en kop thé.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: