Tja. Depri-søndag. Har afleveret min datter efter endnu engang nogle vidunderlige dage. Har nu siddet og skrevet første side af en kronik til JP om Statsamt, fædre, ligestilling mangel på samme etc. :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har siddet hele dagen og skrevet på historieteori (hvad det så end er for noget :)) I morgen er heldigvis sidste dag. Og så har man eksamen om torsdagen.
Juni måned må være en af de værste måneder på året. Og nu står solen snart op.
Nå må hellere få ladet op til i morgen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg kender alt for godt til din situation og de slagsmål man skal igennem fra min brors kamp for at få sine tvillinger og ikke mindst i starten, hvor han kun måtte få hver anden weekend og alle de slagsmål der var da hun var blevet syg og ude af stand til at passe på dem og han derfor ville have dem 100 %
Sender derfor lige lidt opmuntrende tanker og støtte, hvis du skulle have brug for det !
Har lige snakket med CyberCity (igen), og denne gang fik jeg gennemtrumfet en kombi-tid med både CC- og TDC-Teknikker. Så onsdag fra 8-12 får de lov til at rode alt det de vil, lige indtil det er fikset.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er i Milano igen for at arbejde, men deres server er nede. Det betyder nul arbejde, men internettet virker fint... :-D Har ioevrigt lige opdaget at Italien skal spille VM-kamp iaften, saa tror jeg vil proeve at se en italiensk landsholdskamp paa en italiensk bar. Mon ikke stemningen er i top saadan et sted?! :-D
#107 Nice så er der da håb for fremgang i processen.
#108 Jeg snakkede med mine forældre den anden aften (på hotellet i italien) mens der var en kamp i tv, og der var det ikke noget problem at høre tv-stuen selvom italien ikke spillede :)
#109 - hehe, ja det regnede jeg ogsaa godt med. Har 2 gange set FC Barcelona mod Real Madrid mens jeg var i Spanien - den ene gang i lejlighed, den anden paa bar. I lejligheden var der naermest surround, for alle lejligheder rundt om, over og under en broelede loes saa snart der skete noget i kampen. ;-) Paa baren var det MEGET vigtigt at vide hvem baren holdt med! Saa vidt jeg har forstaaet holder ALLE barer i Spanien med det ene ELLER det andet hold. Saa man skal vide hvilken bar man vaelger. :-)
#101 dyg 19 år siden
Nu er jeg godt og grundig rød i knolden og på armene. Måske man alligevel skulle have brugt solcreme :(
#102 bobber 19 år siden
Forrygende godt vejr!
Nu er jeg godt og grundigt rød i knolden og på armene. Måske man alligevel skulle have brugt solcreme :(
#103 filmz-Bruce 19 år siden
#104 filmz-jonasgr 19 år siden
Juni måned må være en af de værste måneder på året. Og nu står solen snart op.
Nå må hellere få ladet op til i morgen.
'Cause I'm evil"
#105 filmz-herskegut 19 år siden
Efter en weekend med druk fra lordag kl 13 - sondag nat kl 5.. kna man godt maerke at man ikke er helt i topform..
Lige nu sidder jeg paa arbjedet, og venter paa at faa fri.. *suk* 7,5 time endnu.. gonna be along daaay..
og det hjaelper ikke at det er 25 grader udenfor!!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#106 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg kender alt for godt til din situation og de slagsmål man skal igennem fra min brors kamp for at få sine tvillinger og ikke mindst i starten, hvor han kun måtte få hver anden weekend og alle de slagsmål der var da hun var blevet syg og ude af stand til at passe på dem og han derfor ville have dem 100 %
Sender derfor lige lidt opmuntrende tanker og støtte, hvis du skulle have brug for det !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#107 dyg 19 år siden
#108 McPeter 19 år siden
Har ioevrigt lige opdaget at Italien skal spille VM-kamp iaften, saa tror jeg vil proeve at se en italiensk landsholdskamp paa en italiensk bar. Mon ikke stemningen er i top saadan et sted?! :-D
#109 cyberzed 19 år siden
#108 Jeg snakkede med mine forældre den anden aften (på hotellet i italien) mens der var en kamp i tv, og der var det ikke noget problem at høre tv-stuen selvom italien ikke spillede :)
#110 McPeter 19 år siden
Paa baren var det MEGET vigtigt at vide hvem baren holdt med! Saa vidt jeg har forstaaet holder ALLE barer i Spanien med det ene ELLER det andet hold. Saa man skal vide hvilken bar man vaelger. :-)