Gravatar

#111 filmz-jonasgr 19 år siden

#108 Milano er en fin by. Har personligt været der 2 gange. Og har også været inde og se Milan spille mod Cagliari. Det var en super oplevelse, og der er temmelig langt ned, når man sidder helt oppe for oven.

Jeg har ikke personligt været på en bar i Milano, mens der har været fodbold. Jeg har dog diskuteret fodbold med et par italienere på en bar, og de er meget fodboldgale i italien. En af dem havde rejst fra det sydlige Italien, for at se Milan spille mod Inter, uden at han havde billet. Heldigvis for ham, fik han en på "det sorte marked". Det var også heldigt nok for mig, at det var milanfans jeg snakkede med, ellers havde jeg nok ikke siddet her i dag :)

Og hvis du vælger at se en kamp på en bar, så vil jeg håbe at det går godt for Italien. De italienske fans har det med at blive lidt pirrelige, når landsholdet spiller dårligt. Bare så på EM 2004.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#112 McPeter 19 år siden

Hehe - ja det er ogsaa min erfaring fra Spanien. Saa Spanien spille mod Norge tilbage i 2003 maa det ha vaeret og jeg holdt naturligvis med Norge. Ikke at de vandt, men bare det at jeg heppede paa dem kunne faa mine spanske venner helt op i det roede felt! :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#113 filmz-sparrowed 19 år siden

Er liiiiige kommet hjem , efter at ha' bestået eksamen i filosofi....wee. No more, no more...
Har ikke så meget som læst lektier derhjemme, men deltaget aktivt i de filosofiske debatter, som nok har været med til resultatet. Erfaring tæller.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#114 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 113 Tillykke !

Sidder selv og sveder over en rækker ansættelseskontrakter og andre kontrakter. Pew ! Sidder også bakser med at lægge ting ind i et system hvor serveren må have fået et hedeslag for den arbejder såååååååååå langsomt.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#115 filmz-jackjazz 19 år siden

Jeg har lige brugt aftenen på et gensyn med "The Meaning of Life" - Herlig film, selvom den nok ikke kan kaldes direkte "god". Der er dog to ting, som jeg godt lige vil sige i den forbindelse:

* Er det mig, som tager helt fejl, eller er det virkelig Jeff Goldblum, som synger sangen til sidst i filmen (i himlen)? jeg kan ikke finde ham crediteret nogen som helst steder, men det ligner altså ham.

* De fleste husker sikkert scenen med John Cleeses meget illustrative seksualundervisning, men for de af jer, som har filmen derhjemme: Prøv lige at se den en gang til, og fokusér på Cleeses åbningsdialog i scenen - den er intet mindre end fantastisk...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#116 dyg 19 år siden

Kan man ikke kalde den direkte god? Hvorfor dog ikke?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#117 filmz-jonasgr 19 år siden

Endelig er jeg blevet færdig med min historieteori opgave. Så nu er jeg blevet rigtig ferm i alle mulige historiebegreber, så må vi se om vores underviser mener det samme.

Og håber ikke at der er nogen der har optaget computerrummet i morgen, for ellers bliver det værst for dem selv.

Og så fik jeg endda tid til at se et sprudlende italiensk hold vinde 2-0 over Ghana.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#118 cyberzed 19 år siden

Sidder og overvejer hvor meget DarkLight vil græde i aften nu da Korn koncerten er blevet aflyst.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#119 DarkLight 19 år siden

Jeg græder skam! Har netop fundet ud af det. Tud, fucking, tud. Det gør det ikke bedre at jeg så fortvivlet kontakter nogen der også skulle afsted:

Mig: "Uagh! Har I hørt det!? Hvad gør vi!?!"
Dem: "Vi venter 1 uge mere og tager til Roskilde..."
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#120 elwood 19 år siden

I'm Melting GodDammit!

for dvælen det er varmt, jeg er så meget bare ikke til de høje temperature suk...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: