#116: Det er efter min mening en alt for rodet fremstilling af enkelt-sketches (hvilket de da også indrømmer i interviews på ekstramaterialet), derudover er der flere af sketchene, som jeg finder for platte (selv for MP).
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Eh altså lige fået mail fra Axel, Coverret til Walk the Line Limited Edition, er ændret, nu det ikke den fede Digipack mere, som det før var, Indpakningen er dog stadig ok fed, det første udkast var bare federe 8-)
Indholdet er dog det samme som jo er fedt nok faktisk, og egentlig også det der fristede mig, men nu er den "herlige" rating mærket også på, og så vidt jeg husker er de permanent.
Damn! en varm nat, har sovet alt andet end godt! Min datter lå i midten af dobbeltsengen og legede helikopter-rotor, hvilket resulterede i at jeg skiftevis blev ramt af hendes arme og ben i hovedet – lettere irriterende!! Sønnike bestilte til gengæld roomservice 2 gange i nat, hvor han partout skulle have mælk! Så jeg er baldret her til morgen – generelt synes jeg nu, at kroppen og sindet er gået på ferie-mode!!! Jeg er total ugidelig for tiden, men der er stadig lang tid til uge 28 suk!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#127 And that is the reason some people become murders :D nej det er trist med sådan nogle ture oppe om natten :( Sidste uge var jeg hjemme for at passe de gamles hus, og der blev jeg vækket om natten af hunden der skulle ud en tur, surt når de bliver så gamle de ikke kan holde på vandet.
Jeg opdagede for et par dage siden, at jeg i dag har 1 års fødselsdag her på Filmz (Filmzesdag ?). I den anledning vil jeg gerne sige tak - min filmhorisont har udvidet sig væsentligt, hvilket min bankkonto tydeligt har kunnet mærke... Skål i kaffe :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#121 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#122 filmz-jackjazz 19 år siden
Det er efter min mening en alt for rodet fremstilling af enkelt-sketches (hvilket de da også indrømmer i interviews på ekstramaterialet), derudover er der flere af sketchene, som jeg finder for platte (selv for MP).
//JackJazz
#123 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#124 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 elwood 19 år siden
Indholdet er dog det samme som jo er fedt nok faktisk, og egentlig også det der fristede mig, men nu er den "herlige" rating mærket også på, og så vidt jeg husker er de permanent.
se udgaven Her
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126 cyberzed 19 år siden
#127 wiseguy 19 år siden
Så jeg er baldret her til morgen – generelt synes jeg nu, at kroppen og sindet er gået på ferie-mode!!! Jeg er total ugidelig for tiden, men der er stadig lang tid til uge 28 suk!!
#128 cyberzed 19 år siden
Sidste uge var jeg hjemme for at passe de gamles hus, og der blev jeg vækket om natten af hunden der skulle ud en tur, surt når de bliver så gamle de ikke kan holde på vandet.
#129 DarkLight 19 år siden
#130 tiny 19 år siden
Skål i kaffe :)