#130 jamen tillykke - min konto er også blevet lænset max efter at jeg blev bruger her på Filmz. Der burde være en form for tydelig advarsel, når man opretter sin bruger: Velkommmen til Filmz, Danmarks fedeste filmsite - sig farvel til din eventuelle opsparing!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#130 tillykke med jubilæet. Hvornår er receptionen? :)
#135 velkommen tilbage til de levnede net-zombier.
Har lige overstået alt for meget EØ regning og forberedelse til eksamen i morgen. Puha det har været kedeligt og nogle generelt dårlige dage. Det har dog hjulpet en del at kæresten har været på besøg siden i mandags.
Dagen i dag skal bare gå med at lave intet og så få styr på vasketøjsbunken. Den begynder at se lidt for levende ud. Måske man skulle tage et smut ned og hente en håndfuld kolde øl og smide sig ud i solen og prøve at nyde resterne af den danske sommer.
Efter en start på ugen, der bød på at lave oplæg og fremføre det for socialdirektør, byråd, fagforeningsfolk og politikere, trænger jeg voldsomt til ferie. Skal heldigvis i sommerhus i næste uge, så der har jeg fri fra filmz (hvor mange uger om året har man egentlig det?) Jeg er stresset, så det er virkelig tiltrængt med noget ferie, ellers brænder jeg sku ud! Mit sagsantal er stødt på vej mod de 100 og jeg skal have højst 60... Men det giver ikke mere i løn af den grund, man er vel kommunal ansat.. >:l 2 dage tilbage...
Aftenen skal nydes i selskab med tyskland og polen på storskærm og kolde øl...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Endnu en halv dag er gaaet.. Er lige kommet tilbage paa kontoret, efter at have vaeret ude hos en kunde i nogen timer.. de havde i det mindste aircondition, mere end hvad vi sidder med her :P At det saa i mellemtiden er blevet regnvejr i Skanderborg, er en helt anden side af sagen ;)
Skal alligevel ikke lede efter DVDer i Milano idag. Er inviteret paa restaurant, saa har ikke tid til at naa til centrum og tilbage igen. Tror istedet jeg vil forsoege at finde en italiensk barber og blive klippet. Det ku vaere sjovt at proeve og saa traenger jeg. :-)
Saa maa DVDerne vente til imorgen, hvor de til gengaeld ogsaa faar hoejeste prioritet... ;-)
#131 cyberzed 19 år siden
#130 Skål og tillykke :D
#132 wiseguy 19 år siden
#133 DarkLight 19 år siden
ah. Læste det som "...hjemme for at passe de gamle..." :D
Ej, det gas!
#134 wiseguy 19 år siden
#135 dyg 19 år siden
#136 cyberzed 19 år siden
#134 For forholdet til din bank, og dit forhold?
#137 Scherlund 19 år siden
#129 ...
#130 tillykke med jubilæet. Hvornår er receptionen? :)
#135 velkommen tilbage til de levnede net-zombier.
Har lige overstået alt for meget EØ regning og forberedelse til eksamen i morgen. Puha det har været kedeligt og nogle generelt dårlige dage. Det har dog hjulpet en del at kæresten har været på besøg siden i mandags.
Dagen i dag skal bare gå med at lave intet og så få styr på vasketøjsbunken. Den begynder at se lidt for levende ud. Måske man skulle tage et smut ned og hente en håndfuld kolde øl og smide sig ud i solen og prøve at nyde resterne af den danske sommer.
#138 davenport 19 år siden
Jeg er stresset, så det er virkelig tiltrængt med noget ferie, ellers brænder jeg sku ud!
Mit sagsantal er stødt på vej mod de 100 og jeg skal have højst 60... Men det giver ikke mere i løn af den grund, man er vel kommunal ansat.. >:l
2 dage tilbage...
Aftenen skal nydes i selskab med tyskland og polen på storskærm og kolde øl...
#139 filmz-herskegut 19 år siden
Er lige kommet tilbage paa kontoret, efter at have vaeret ude hos en kunde i nogen timer.. de havde i det mindste aircondition, mere end hvad vi sidder med her :P
At det saa i mellemtiden er blevet regnvejr i Skanderborg, er en helt anden side af sagen ;)
Velkommen tilbage til det virkelige liv ;)
Nu skal resten af dagen bruges paa at foelge op paa tidligere sager.. (weeee, kun 2,5 timer tilbage af denne dag :D)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#140 McPeter 19 år siden
Saa maa DVDerne vente til imorgen, hvor de til gengaeld ogsaa faar hoejeste prioritet... ;-)