Jeg kom hjem (til mine forældre) fra Odense for nogle timer siden, har været med til at hende min søster fra hospitalet efter rimelig omfattende kæbeoperation - overkæben skubbet frem, underkæben tilbage, 4 timers operation mandag. Har været ved hende det meste af tirsdag og i dag, men det er ikke helt nemt at se ens lillesøster så svag og ude af stand til at spise og tale ordentligt... Men glæder mig til om 1½-2 måneder, hvor hun selv kan nyde det forhåbentlig flotte resultat.
Nu venter jeg på min far bliver færdig med fjernsynet, så der kan ses Firefly :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#144 Håber det går godt med hende. Din far har så ret til at se fodbold. Jeg ved godt at Firefly er god. Men fodbold er vigtigere. Især når du har set serien før :)
Her er morgenen lige begyndt. Det er nemlig dagen hvor Scherlund bryder grædende sammen til EØ eksamen. Føj hvor jeg ikke gider. Den eneste trøst er at det nu er slut med at have EØ medmindre jeg får en større hjerneblødning og vælger det som valgfag.
Er lige koert med bus paa arbejde her i Milano. Der kom en ret laekker italiensk pige ind i bussen, men idet jeg vendte mig for at kigge efter hende roerte jeg vidst ved gardinet (tror jeg?!), saa halvdelen af gardin-stangen faldt ned naermest i hovedet paa mig... Nej hvor larmer saadan en gardin-stang meget naar man forsoeger at ignorere hvad der lige er sket og man ikke selv kan reparere den! :-D Men hvad - der er ikke noget der er saa skidt at det ikke er godt for noget, for hende pigen kom i hvert fald over og begyndte at snakke med mig og selvom det var hende der var smokin' hot og mig der lige havde leget klodsmajor med bussen, saa var det hende der var mest nervoes over at snakke med mig. Men det skyldes nok ogsaa at hendes engelsk ikke var helt saa godt. Tror fx aldrig det gik op for hende at Danmark er et land og ikke et sted i Tyskland... :-D Men hvad har man ogsaa brug for at kunne tale med hinanden for?! ;-)
Lortedag! Bilen gik i stå efter Bisbe Engbuen og måtte med autohjælp til værksted. Det er måske tandrem og motor, så det bliver mega dyrt!!! Livet er stinkende ringe for tiden :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#141 jessup 19 år siden
#142 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Har fået en infektion, og fået lidt smertestillende, men feberen vil ikke falde, så det gode vejr lige nu får mig bestemt ikke til at få det bedre.
Har droppet at se filmz, for jeg kan hverken sidde eller ligge i længere tid af gangen :(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#143 McPeter 19 år siden
Ps. God bedring... igen
#144 lagoni 19 år siden
Nu venter jeg på min far bliver færdig med fjernsynet, så der kan ses Firefly :)
#145 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#146 Scherlund 19 år siden
Her er morgenen lige begyndt. Det er nemlig dagen hvor Scherlund bryder grædende sammen til EØ eksamen. Føj hvor jeg ikke gider. Den eneste trøst er at det nu er slut med at have EØ medmindre jeg får en større hjerneblødning og vælger det som valgfag.
#147 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 144 God bedring med søster !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#148 McPeter 19 år siden
#149 elwood 19 år siden
Pics!
hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#150 filmz-Bruce 19 år siden