Har lige fået overstået min sidste mundtlige eksamen i dag, så er der ikke flere projekter foreløbig.
Så skal jeg lige have lavet en ansøgning til SDU. Og oven i det eksploderede min støvsuger i dag. Så hvis der er nogen som har kendskab til en billig støvsuger et sted, skal de endelig sige til.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er lige kommet hjem fra sommerhus med nogle venner. Den stod på meget fodbold (til stor fortrydelse fra pigerne) og en masse øl (til stor fortrydelse fra pigerne) og nu skal jeg nyde de sidste par dage af min ferie hjemme, med fodbold (med stor fortrydelse fra pigen) og en masse øl (med stor fortrydelse fra pigen). Vi skal have rugbrød til aften, for ellers skider jeg min tarm ud... ;) Ellers var der rimeligt dårligt vejr ved Hvide Sande, men det var såmænd ok. Glæder mig til at se Brasilien i aften, og se hvad der sker med mine odds... Jeg fik da 41,- hjem på kampene igår.
Ellers er jeg mere eller mindre tilbage på Filmz, er der sket noget jeg skal vide, mens jeg har været væk? (En tråd der er gået amok eller noget..)
Sorry Crystalstar.. Det er sku da noget lort det der. Håber alt går. (Vi kan jo trods alt glæde os over, at det danske sygehusvæsen er ok!)
Tillykke til studenterne. I er danmarks fremtid, og skal opretholde min trang til Bacon i fremtiden.. (Den NÆRMESTE fremtid, eftersom jeg snart er så fed, at jeg ikke kan gå..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og småsveder. Jeg har lige foretaget en lille oprydning i min kælder og fået drevet en del gammel eletronik ud, bl.a. en defekt printer og en gammel pro-logic receiver.
#211 filmz-jonasgr 19 år siden
Så skal jeg lige have lavet en ansøgning til SDU. Og oven i det eksploderede min støvsuger i dag. Så hvis der er nogen som har kendskab til en billig støvsuger et sted, skal de endelig sige til.
'Cause I'm evil"
#212 davenport 19 år siden
Den stod på meget fodbold (til stor fortrydelse fra pigerne) og en masse øl (til stor fortrydelse fra pigerne) og nu skal jeg nyde de sidste par dage af min ferie hjemme, med fodbold (med stor fortrydelse fra pigen) og en masse øl (med stor fortrydelse fra pigen).
Vi skal have rugbrød til aften, for ellers skider jeg min tarm ud... ;)
Ellers var der rimeligt dårligt vejr ved Hvide Sande, men det var såmænd ok.
Glæder mig til at se Brasilien i aften, og se hvad der sker med mine odds... Jeg fik da 41,- hjem på kampene igår.
Ellers er jeg mere eller mindre tilbage på Filmz, er der sket noget jeg skal vide, mens jeg har været væk? (En tråd der er gået amok eller noget..)
Sorry Crystalstar.. Det er sku da noget lort det der. Håber alt går. (Vi kan jo trods alt glæde os over, at det danske sygehusvæsen er ok!)
Tillykke til studenterne. I er danmarks fremtid, og skal opretholde min trang til Bacon i fremtiden.. (Den NÆRMESTE fremtid, eftersom jeg snart er så fed, at jeg ikke kan gå..)
#213 filmz-Bruce 19 år siden
#214 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#215 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#216 Guts 19 år siden
#217 tiny 19 år siden
Uh - håber det kommer til at gå bedre end det gik med Brian Laudrup....
#218 Guts 19 år siden
#219 filmz-herskegut 19 år siden
70 minutter til der er 3 ugers ferie!!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#220 filmz-Kadann 19 år siden