Gravatar

#131 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg fik fri fra arbejde kl. 12, og gik ned i byen for at se om at der 1. Maj møde som sidste år, men det var der ikke, så jeg gik hjem, og så på YouTube musikvideoer.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#132 Bates 19 år siden

Jeg stod op. Spillede lidt Fifa2006...drak lidt kaffe..spillede lidt Fifa2006...kiggede ud af vinduet, der kom en parade(de spillede jazzzzzzzzz)....spillede lidt Fifa2006....Skal til at lave noget mad....måske spille lidt fifa2006 bagefter...
Gravatar

#133 filmz-jonasgr 19 år siden

#114 Ja det håbede jeg også på. Men uafgjort er også fint nok, nu skal der bare en sejr til, så er mesterskabet hjemme :)

I øvrigt en utroligt dårlig spillet kamp.

Sidder i øvrigt og læser mine 100 e-mails og læser de mange tråde i filmz. Det er ikke sådan, at komme hjem fra en ferie.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#134 wiseguy 19 år siden

Undrer mig over hvad der blev af Hostel konkurrencen???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#135 filmz-harald123 19 år siden

Downloader den nye trailer til Pirates of the Caribbean 2: Clicky!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Gravatar

#136 DarkLight 19 år siden

Sidder og småfniser af de nye Apple reklamer.
Specielt Network fik mig til at trække på smilebåndet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#137 Bates 19 år siden

Hehe de er da meget sjove :)
Gravatar

#138 dyg 19 år siden

Er lige kommet hjem fra 5-6 timers dommerpligt ved skole-softball-turnering som vi afholdte her i Århus. Hold da kæft jeg er glad for, at jeg ikke er lærer. Møgunger.

Efter dommer-halløjet hyggede vi lidt, og trænede derefter et par timer, så nu er mit knæ dobbelt så stor som normalt (føles i hvert fald sådan) :(

Afslapning med film og tv må den stå på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#139 filmz-thomas _h 19 år siden

#136 hehe ja meget sjove, og sande på flere punkter. Men den med networking er jeg dog ikke helt med på. Der er sguda masser produkter der ikke funker med mac, men som funker med pc? Og især når vi snakker digitalkameraer, er vi så ikke der, hvor så godt som alle kameraer bare kan smides til en pc, og så kører det?
Gravatar

#140 filmz-herskegut 19 år siden

Sidder og surmuler over at det bare er umuligt at finde x-files collectors edition til under 199£... og at ham jeg skulle købe den af til 100£ hoppede fra, og solgte den til anden part!!

Ellers er jeg ved at have fri nu, dejlig dejlig :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: