Sidder og ser lidt Prison break, og jeg fandt lige ud af ta ham der spiller T-Bag i serien, ham den retarded galning, skuespilleren han bliver spillet af hedder Robert Knepper, damm dte et uhelddig efternavn her i Danmark 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder på arbejde... Og det på en dag, hvor de fleste har fri... Og det er desuden udbetalingsdag, så alle dem der er blevet trukket, ventes at ringe ind og brokke sig. (Det er sku næsten som at arbejde på Telias kundeservice)
Meeen, man har jo fri kl. 12.00 og det er jo godt nok alligevel. (Kunne måske godt bare ha sovet lidt længere i morges)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja det er røvtur at være på arbejde, når alle andre feder den!! Min arbejdsdeag er helt normalt mandags røvsyg og jeg har sku' ikke engang fri kl. 12 (klynk) Oveni hatten er jeg fuldstænfig bombet ovenpå familietræf på Venø her i weekenden. Blevet fanget i et godt selskab af englændere og fynboer samt en hulens masse øl lørdag aften/nat gik som een af de første i seng kl 02:30 - heldigvis for det, for kl 5:00 stod sønnike op!!!! For ikke at vække resten af sovesalen måtte jeg fortrække med knægten, så kl 6 igår morges gik vi strandtur på Venø i 4 graders varme - Huzzaaa!!! regningen kom så i dag!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
sidder i 27 graders varme i utsunomiya og venter paa min kaereste kommer hjem fra arbejde. ah og saa har der lige vaeret et lille jordskaelv. men jeg klager ikke.
#121 nakalay 19 år siden
#122 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har fået købt tegneserier, nørdet og talt med berømtheder. :D
#123 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#124 DarkLight 19 år siden
#125 tiny 19 år siden
Minder mig om en fra min onkels (der er fra England) arbejde, der hedder Mai Kock. De har mange jokes i den afdeling:
"Have you seen my k...?" osv :)
#126 elwood 19 år siden
Men lige for at komme back on topic, Sidder og ser Payback, fed film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#127 filmz-Bruce 19 år siden
I'd say, at one time or another, every bloke in the office has woken up at the crack of Dawn!
#128 davenport 19 år siden
Meeen, man har jo fri kl. 12.00 og det er jo godt nok alligevel. (Kunne måske godt bare ha sovet lidt længere i morges)
#129 wiseguy 19 år siden
Oveni hatten er jeg fuldstænfig bombet ovenpå familietræf på Venø her i weekenden. Blevet fanget i et godt selskab af englændere og fynboer samt en hulens masse øl lørdag aften/nat gik som een af de første i seng kl 02:30 - heldigvis for det, for kl 5:00 stod sønnike op!!!! For ikke at vække resten af sovesalen måtte jeg fortrække med knægten, så kl 6 igår morges gik vi strandtur på Venø i 4 graders varme - Huzzaaa!!! regningen kom så i dag!!!
#130 filmz-saku 19 år siden
men jeg klager ikke.