#201 Yeeeehaaarr :o) Sådan Davenport!!! stort TILLYKKE :o)
Apropos unger, så har jeg barnet første sygedag på sønnike. Storesøsteren ville heller ikke i børnehave, når han sku' være hjemme, så jeg hygger mig med ungerne. Vi har set Lady & Vagabonden og omdannet hele stuen til en Duplo togbane ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
# 201 Tillykke - glad for at høre der tros alt sker noget godt i dit/jeres liv - Du finder snart ud af det er det største som kan overgå en - Tillykke igen >:o)
# 202 Ja, har lige snakket med fagforeningen og advokat, hvilket har givet mig modet tilbage >:o)
#201 davenport 18 år siden
Tror min chance er rigtig god :)
Så var vi ved læge.
JEG SKAL VÆRE FAR!! :D
Vi har arbejdet på det i 2 år, og endelig er der gevinst. Det har været en drøj omgang, der endelig gav pote.
Og banken er venlige i dag.
Tror jeg skal fejre :)
#202 filmz-Bruce 18 år siden
#201 TILLYKKE!!! Endelig lyspunkt og så det største af slagsen :D Må dit afkom blive sundt og raskt :)
#203 filmz-sanjo 18 år siden
Tillykke :)
#204 wiseguy 18 år siden
Apropos unger, så har jeg barnet første sygedag på sønnike. Storesøsteren ville heller ikke i børnehave, når han sku' være hjemme, så jeg hygger mig med ungerne. Vi har set Lady & Vagabonden og omdannet hele stuen til en Duplo togbane ;o)
#205 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 202 Ja, har lige snakket med fagforeningen og advokat, hvilket har givet mig modet tilbage >:o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#206 filmz-Bruce 18 år siden
#207 aknot 18 år siden
#205 godt at høre at du er kommet på højkant igen.
#208 Benway 18 år siden
#209 rockysds 18 år siden
May thou children be happy and spoiled ;)
#210 Bobby Singer 18 år siden