Gravatar

#211 dyg 18 år siden

davenport som far?! Så er der dømt blendet Bacon i sutteflasken! Stort tillykke til jer begge to. Så skal der vises Teletubbies i jeres biograf :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#212 mr gaijin 18 år siden

#201 Så vender heldet endelig. Og med et kæmpebrag. Stort tillykke!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#213 mini_jette 18 år siden

Kæmpe tillykke:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#214 Bony 18 år siden

#201 - Stort tillykke Dave.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#215 HonoDelLoce 18 år siden

Da også et stort tillykke herfra :)

Må du få et barn med smag for livets goder - film og bacon ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#216 davenport 18 år siden

Tak til alle - det er overvældende :)
Så er det snart slut med at sove.. Hader det alligevel, så det gør ikke så meget ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#217 elwood 18 år siden

Episk!

Bare en skam det ikke var Abraxas, det ku ha været stort.

Du har muligheden for at hilse på Sven-Ole Thorsen, der skriver autografer en halv time inden filmen! På scenen bliver han interviewet af forfatter Nicholas Barbano, der har skrevet en bog om gladiatoren ('Stærk mand i Hollywood').

Vi viser selvfølgelig filmen i BioCity Århus sal 1!

Arrangementet finder sted man. d. 3. dec. kl. 18.30. Kom kl. 18.00 og mød Sven-Ole Thorsen inden forestillingen.
Som medlem af BioZonen får du billetterne til bare 60 kr. pr. stk. (normalpris 75 kr.).

Du kan købe op til 4 billetter på dit BioZonenkort. Billetterne kan du ringe og bestille på tlf. 70 13 12 11 fra i dag kl. 14.00. Husk at afhente dine billetter senest 7 dage efter bestillingen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#218 davenport 18 år siden

Damn! Min kæreste begyndte at bløde til morgen, og vi skyndte os til gynækolog. Han kunne ikke umiddelbart se noget på scanningen, men foretog en blodprøve, som vi får svar på i eftermiddag.
Men det bløder meget, så det løb er nok kørt.
Men det var en dejlig dag igår, da der var noget at fejre, og det bare kørte.
Nu kan jeg sidde og se på den sut hun gav mig, hvor der står "Tillykke Farmand", og er helt og aldeles grædefærdig og trist.
Livet er uretfærdigt. Vi vil give et barn et godt og trygt liv, mens ham der lavede indbrud i huset sikkert har 10 narkounger, der går fra lud og koldt vand, og ender som farmand.
Hvis blodprøven er negativ, skal vi ringe til hele familien og sige falsk alarm. Det er slet ikke til at se sig ud af, med alle de lykønskninger der kom, fordi de ved hvordan vi kæmper for det her.
Det er bare uretfærdigt!
Gravatar

#219 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 218 Føler med jer/dig - Sender nogle store trøstekram og positive tanker. Husk du kan altid skrive eller ringe, hvis du får brug for en snak eller en skulder :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#220 davenport 18 år siden

Mange tak min ven :)

Skriv ny kommentar: