Gravatar

#221 filmz-Bruce 18 år siden

#218 Det er jeg dæleme ked af at høre :( Jeg ved det er lidt et tabuemne, men vi fandt ud af, at det sker for utroligt mange første gang. Det skete også for min eks og jeg selv i tidernes morgen og det var en trist periode.

Ønsker dig meget mere held og lykke fremover.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#222 wiseguy 18 år siden

#218 Føler med dig makker :(
Som så mange andre mistede vi også den første, så jeg ved hvordan du har det lige nu :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#223 Benway 18 år siden

#218 Det er virkelig surt, men som de andre skriver er det vist desværre ret almindeligt. Held og lykke med det hele i hvert fald.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#224 dyg 18 år siden

#218 - Det er godt nok trist, føler med dig. En af mine venner var udsat for det samme, der skete det bare først efter 2-3 måneder, hvilket kun gjorde det hårdere for dem. De har dog fået en dejlig dreng nu, så det er bare med at komme tilbage på hesten (ikke at Jane er en hest... ehmn.. Tror bare jeg holder kæft nu).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#225 davenport 18 år siden

Tak skal i ha. Ja, jeg ved godt at det kan ske, og jeg er da glad for at det ikke sker langt henne.
Det er bare så stor en skuffelse, når man har gået så længe, får at vide den er god nok, og så er der ikke noget alligevel. (Eller det har der jo været)
Nu mangler jeg bare at de ringer fra den jobsamtale fra igår, og siger at det desværre ikke blev mig. Så er alt nemlig som det plejer at være.
Jeg er ikke god til forandring alligevel.... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#226 elwood 18 år siden

#225 Du er i sandheden film'z egen Anders And.

Ønsker dig held og lykke med Job samtalen, håber det lykkes.

Hvis nogen har fortjenet noget fremgang for tiden, så er det sku Mr. Bacon himself 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#227 davenport 18 år siden

Så ringede de fra samtalen til Paradisæblevej... Jeg fik det ikke.
Ikke pga. mig, men fordi de havde en person med 6 års erfaring, der kunne hoppe umiddelbart ind.
Jeg fik mange gode ord med, og fik at vide jeg var rolig, sympatisk osv.. Og indirekte sagde hun, at jeg havde fået det, hvis det ikke var for den andens erfaring.
Så all in all en ganske normal dag.

Kan iøvrigt godt lide en Anders And sammenligning, den har jeg ikke tænkt over før.
(Bare jeg havde en rig onkel...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#228 elwood 18 år siden

#227 hehe yep, det var lidt fordi der i ugens Anders And netop var en historie, omkring Anders And og Fætter Højben, Anders And går og undrer sig over hvordan Højben er så heldig. Højben giver ham så en falsk Harefod, men det siger han først senere...

Anders And bliver fyret fra Magarine Fabrikken, fordi han kommer til at ødelægge en hel uges produktion, han fare væk fra stedet, og kommer så hjem til sig selv, her får han øje på to vej arbejder ved hans hjem, og han spøger om de ikke kan bruge en som ham, de griner af ham, og siger nej.

Han fare dog herefter op i deres Damp tromler, for at vise hvad han dur til. Det lykkedes ham så at få samdret Damptromleren ind i sit Hus, og nu står han så og ser på det.

En mand kommer forbi og spørg hvad der er sket, og Anders And fortæller så om hvorledes han først blev fyret, og herefter kom til at ødelægge sit eget hus, men at det ikke går ham på, for han er overbevist om lykken nok skal smile til ham en dag.

Den indstilling kan manden godt li, han siger det er en Chef's vigtigeste egenskaber, ikke at gå ned når det begynder at brænde på.

Og han vil gerne Ansætte Anders And som Underchef på Magarine Fabrikken (som manden Viser sig og være Ejeren af)

Ja jeg læser stadigvæk Anders And, men kun fordi Don Rosa stadigvæk skriver historie dertil.

Bare jeg havde en rig onkel... tror du ville bliver hurtig træt af Mønt Pudsning, hvis jeg skal være ærlig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#229 aknot 18 år siden

#218 dahm.... nu var der lige begyndt at lysne for dig :(
Må lykke stå dig bi frem over.

Selv sidder jeg og venter/håber på at pakkepostenmanden kommer forbi med min nye spille PC :) please please.....
Gravatar

#230 chandler75 18 år siden

Det er både godt og dårligt, at man i dag så hurtigt kan spore graviditet... I "gamle dage" nåede man jo ofte hen i den mere sikre periode, før det var rimelig sikkert, at der var en bun in the oven. I dag kan man jo nærmest se det, efter klatten er afleveret... men som mange skriver, er de første 7-8 uger meget usikre.

Min søster fortalte mig for et par uger siden, at jeg skulle være onkel. Et par dage efter var hun til lægen, der kunne konstatere, at fostret ingen hjerterytme havde, og at der skulle et mirakel til, hvis det stadig var i live. Et par dage efter var hun så igen til lægen for med vished at få den triste nyhed - men fik så at vide, at alt var, som det skulle være!

Men i de første par måneder kan der jo stadig ske meget... Men som min søster sagde, davenport: Hvis kroppen skiller sig af med fostret, er det jo ofte fordi, der er noget galt med fostret, og så er det jo nok for det bedste (selvom det måske er en ringe trøst).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: